Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego zaprojektowała i zleciła wykonanie badania opinii publicznej.
Dylematy dzisiejszego biznesu często wiążą się z szybkością – zarówno tempem zmian technologicznych, społecznych i organizacyjnych, jak i koniecznością natychmiastowych...
W dniach 18 i 19 października br. odbyła się międzynarodowa konferencja Business Insider Inside Trends, poświęcona trendom w trzech obszarach: fintech, business 4.0 i life science. Osiemdziesięciu mówców i prelegentów z całego świata oraz około 1,4 tys. uczestników wzięło udział w prelekcjach i warsztatach, podczas których dowiedzieliśmy się, jak pod wpływem nowych technologii zmieni się bankowość, świat finansów, przemysł i życie człowieka. Wydarzenie odbyło się w Centrum Praskim Koneser w Warszawie. Organizatorem konferencji był Business Insider Polska.
O nowej koncepcji wspierania polskiej innowacyjności, zwrocie z inwestycji w startupy i o tym, czy ważniejsze są pieniądze, czy zmienianie świata, z Elizą Kruczkowską rozmawiają...
W czerwcu tego roku weszła w życie ustawa o wspieraniu nowych inwestycji. Zwiększa ona obszar, na którym można uzyskać zachęty podatkowe, do niemal 100 proc. terenów...
Cała Polska jedną wielką specjalną strefą ekonomiczną. To stwierdzenie, które pojawiło się w wielu komentarzach do obowiązującej od niedawna ustawy o wspieraniu nowych inwestycji, może sugerować, że mamy do czynienia z istną rewolucją w zakresie pomocy publicznej udzielanej przedsiębiorcom w naszym kraju. Nie do końca tak jest.
O trudnych początkach polskich firm rodzinnych, sukcesji i dzieleniu się wiedzą z Katarzyną Gierczak-Grupińską rozmawia Kamil Broszko.
O młodych ludziach wchodzących na rynek pracy z Piotrem Arakiem rozmawia Kamil Broszko.
Startuje ósma edycja konkursu o tytuł Pracodawcy Godnego Zaufania. Organizatorami wydarzenia są Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska”, Krajowa Izba Gospodarcza...
Innowacje technologiczne, naukowe i medyczne, eksport do kilkudziesięciu krajów na świecie, udział w europejskich inicjatywach – tegoroczna edycja konkursu...
23 kwietnia 2018 r., Hotel Gromada w Warszawie
O miejscu Polski na innowacyjnej mapie świata, kobietach w gospodarce i o przyszłości Europy z Darią Tataj rozmawia Kamil Broszko.
Osobom z dysfunkcją wzroku trudno odnaleźć się w przestrzeni publicznej, gdy nie jest odpowiednio dostosowana. Otwartość społeczeństwa na problemy osób niepełnosprawnych rodzi...
O rewolucji technologicznej w TVP, nowościach programowych i innowacjach związanych z dystrybucją treści z Maciejem Staneckim rozmawia Piotr Wolniewicz.
O nowej metodzie wspierania zagranicznych inwestorów i krajowych eksporterów z Tomaszem Pisulą rozmawia Marzena Tataj.
O budowaniu biznesu od podstaw i polskim produkcie, który podbija światowy rynek kosmetyczny, z Moniką Żochowską i Ewą Dudzic rozmawia Marzena Tataj.
O historii polskich win i gustach Polaków z Krzysztofem Apostolidisem, prezesem zarządu Partner Center, rozmawia Anna Siedlińska.
Administratorem Państwa danych osobowych jest Fundacja Best Place Europejski Instytut Marketingu Miejsc z siedzibą w Warszawie (00-033), przy ul. Górskiego 1. Z administratorem danych można się skontaktować poprzez adres e-mail: bestplace@bestplaceinstitute.org, telefonicznie pod numerem +48 22 201 26 94 lub pisemnie na adres Fundacji.
Państwa dane są i będą przetwarzane w celu wysyłki newslettera, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora. Uzasadnionymi interesami administratora jest prowadzenie newslettera i informowanie osób zainteresowanych o działaniach Fundacji.
Dane osobowe będą udostępniane do wglądu dostawcom usług IT w zakresie niezbędnym do utrzymania infrastruktury IT.
Państwa dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu administratora, chyba że wyrażą Państwo sprzeciw wobec przetwarzania danych w wymienionym celu.
Uprzejmie informujemy, iż przysługuje Państwu prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, do ich sprostowania, do usunięcia, prawo do ograniczenia przetwarzania, do sprzeciwu na przetwarzanie a także prawo do przenoszenia danych (o ile będzie to technicznie możliwe). Przysługuje Państwu także możliwość skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub do właściwego sądu.
Podanie danych jest niezbędne do subskrypcji newslettera, niepodanie danych uniemożliwi wysyłkę.