W 2020 r. udział Chin w światowym eksporcie zwiększył się o 1,6 pkt. proc, z kolei udział Polski wzrósł o 0,14 pkt. proc.
Przedstawiamy podsumowanie 31. edycji Konkursu "Teraz Polska" dokonane przez profesora Michała Kleibera oraz pełną listę laureatów i zgłoszonych produktów, usług oraz innowacji.
Czy prawda w biznesie jest możliwa? O odpowiedź na tak postawione pytanie poprosiliśmy prezesów i kadrę zarządzającą przedsiębiorstw działających na polskim rynku.
O nowoczesnych mediach, branży eventowej w dobie pandemii i o fake newsach z Wojciechem Kuśpikiem rozmawia Kamil Broszko.
Co porusza widzów na tyle, aby chcieli się tym podzielić z innymi? Odpowiedź na to pytanie jest swoistym "świętym Graalem" mediów i marketingu. My ją znamy, więc zachęcamy do lektury.
Eksperci i specjaliści z firmy EY, światowego lidera w dziedzinie doradztwa biznesowego, przedstawili najważniejsze trendy, które zdeterminują rozwój biznesu w nadchodzącej dekadzie. Przedstawiamy syntezę ich ustaleń.
Czy jakość jest kluczową wartością oczekiwaną przez krajowych konsumentów? O odpowiedź poprosiliśmy liderów przedsiębiorstw działających na polskim rynku.
Czy jakość jest kluczową wartością oczekiwaną przez krajowych konsumentów? O odpowiedź poprosiliśmy liderów przedsiębiorstw działających na polskim rynku.
Czy jakość jest kluczową wartością oczekiwaną przez krajowych konsumentów? O odpowiedź poprosiliśmy liderów przedsiębiorstw działających na polskim rynku .
Czy jakość jest kluczową wartością oczekiwaną przez krajowych konsumentów? O odpowiedź poprosiliśmy liderów przedsiębiorstw działających na polskim rynku.
O sytuacji rynkowej branży budowlanej, wzrastającej roli izolacji cieplnej w dobie konieczności ograniczania emisji zanieczyszczeń oraz o korzyściach z używania Godła „Teraz Polska” z Benedyktem Kordułą rozmawia Kamil Broszko.
O technologii ogniw perowskitowych i nieodległej przyszłości fotowoltaiki z Dávidem Forgácsem rozmawia Marzena Tataj.
Obecny kryzys to dobra okazja, aby wprowadzić wiele reform gospodarczych, które nic nie kosztują, a wyzwolą energię polskich przedsiębiorstw. Z Ryszardem Florkiem rozmawia Artur Ciechanowicz.
Administratorem Państwa danych osobowych jest Fundacja Best Place Europejski Instytut Marketingu Miejsc z siedzibą w Warszawie (00-033), przy ul. Górskiego 1. Z administratorem danych można się skontaktować poprzez adres e-mail: bestplace@bestplaceinstitute.org, telefonicznie pod numerem +48 22 201 26 94 lub pisemnie na adres Fundacji.
Państwa dane są i będą przetwarzane w celu wysyłki newslettera, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora. Uzasadnionymi interesami administratora jest prowadzenie newslettera i informowanie osób zainteresowanych o działaniach Fundacji.
Dane osobowe będą udostępniane do wglądu dostawcom usług IT w zakresie niezbędnym do utrzymania infrastruktury IT.
Państwa dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu administratora, chyba że wyrażą Państwo sprzeciw wobec przetwarzania danych w wymienionym celu.
Uprzejmie informujemy, iż przysługuje Państwu prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, do ich sprostowania, do usunięcia, prawo do ograniczenia przetwarzania, do sprzeciwu na przetwarzanie a także prawo do przenoszenia danych (o ile będzie to technicznie możliwe). Przysługuje Państwu także możliwość skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub do właściwego sądu.
Podanie danych jest niezbędne do subskrypcji newslettera, niepodanie danych uniemożliwi wysyłkę.