Z Arkadiuszem Sadowski, twórcą marki Pasieki Rodziny Sadowskich i prezesem spółki Miodziarze, uhonorowanej Godłem „Teraz Polska” rozmawia Kamil Broszko.
Serdecznie zapraszamy na XVII Europejski Kongres Gospodarczy (EEC – European Economic Congress). "Magazyn Teraz Polska" jest patronem medialnym wydarzenia.
Z prof. Pawłem Wojciechowskim rozmawia Kamil Broszko.
Pisarze - w rozumieniu twórców literatury pięknej i rozrywkowej - na całym świecie funkcjonują w zróżnicowanych realiach finansowych, zależnych od rynku wydawniczego, kultury czytelniczej i systemów wsparcia.
Już w latach 60. Marshall McLuhan ogłosił, że świat stał się „globalną wioską” – miejscem, gdzie technologia i handel zacierają granice, a ludzie komunikują się w jednym, uniwersalnym rytmie. Dziś ta wizja pęka jak porcelanowy wazon uderzony młotkiem.
Polscy menedżerowie HR spoglądając w przyszłość, widzą krajobraz naznaczony paradoksami.
Europa, stojąca w obliczu napiętej rzeczywistości geopolitycznej, musi odpowiedzieć sobie przede wszystkim, czy jest dziś i czy będzie w najbliższych miesiącach gotowa w sensie gospodarczym na znaczącą inicjatywę, adekwatne reagowanie, dynamiczną aktywność. Choć na niebie nad naszym kontynentem gdzieniegdzie fruwają pojedyncze jaskółki nadziei, to ogólna sytuacja nie napawa optymizmem. Oto aktualny obraz europejskiej gospodarki i zasadnicze trendy, które zdeterminują sytuację w najbliższym czasie. Artykuł powstał na podstawie analizy ostatniej, jesiennej prognozy ekonomicznej, przygotowanej przez Komisję Europejską.
W 2024 roku sprzedano około 8 831 samochodów chińskich marek w ciągu pierwszych 11 miesięcy, z czego MG sprzedał 5 847 pojazdów.
W obliczu nieustannie zmieniającego się krajobrazu globalnego biznesu, PwC’s 28th Annual Global CEO Survey ujawnia, że największe wyzwania i możliwości dla liderów firm koncentrują się wokół dwóch megatrendów: sztucznej inteligencji (AI) oraz zmiany klimatu.
Kiedy myślimy o przyszłości pracy w Polsce, nieodłącznie nasuwają się pytania o rolę sztucznej inteligencji (AI).
Czas ucieka! 14 lutego kończy się przyjmowanie zgłoszeń do Konkursu „Teraz Polska”.
Więcej czasu na zgłoszenie produktu lub usługi do Konkursu „Teraz Polska”.
Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego przyjmuje zgłoszenia do 31 stycznia 2025 r.
Niestety w nowej technologiczno-geopolitycznej globalnej partii szachów, w której otwarcie należy oczywiście do USA, Polska traci rangę pierwszoplanowego sojusznika.
Poznaj najważniejsze trendy kształtujące przyszłość biznesu w 2025 roku.
Rok 2025 przynosi dynamiczne zmiany na polskim rynku pracy, stwarzając jednocześnie szanse i wyzwania dla pracowników oraz pracodawców.
W coraz bardziej konkurencyjnym środowisku korporacyjnym istnieje potrzeba rozwijania czegoś, co moglibyśmy nazwać Duchem Biznesu – zestawu wartości, które podobnie jak Spirit of Curling, budują zdrową, etyczną i zrównoważoną kulturę pracy firmy.
Z Kazimierzem Kustrą i jego zespołem rozmawia Michał Lipiński.
Z Magdaleną i Januszem Demkowiczami rozmawia Kamil Broszko.
Administratorem Państwa danych osobowych jest Fundacja Best Place Europejski Instytut Marketingu Miejsc z siedzibą w Warszawie (00-033), przy ul. Górskiego 1. Z administratorem danych można się skontaktować poprzez adres e-mail: bestplace@bestplaceinstitute.org, telefonicznie pod numerem +48 22 201 26 94 lub pisemnie na adres Fundacji.
Państwa dane są i będą przetwarzane w celu wysyłki newslettera, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora. Uzasadnionymi interesami administratora jest prowadzenie newslettera i informowanie osób zainteresowanych o działaniach Fundacji.
Dane osobowe będą udostępniane do wglądu dostawcom usług IT w zakresie niezbędnym do utrzymania infrastruktury IT.
Państwa dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu administratora, chyba że wyrażą Państwo sprzeciw wobec przetwarzania danych w wymienionym celu.
Uprzejmie informujemy, iż przysługuje Państwu prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, do ich sprostowania, do usunięcia, prawo do ograniczenia przetwarzania, do sprzeciwu na przetwarzanie a także prawo do przenoszenia danych (o ile będzie to technicznie możliwe). Przysługuje Państwu także możliwość skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub do właściwego sądu.
Podanie danych jest niezbędne do subskrypcji newslettera, niepodanie danych uniemożliwi wysyłkę.