Z Kazimierzem Kustrą i jego zespołem rozmawia Michał Lipiński.
Z Magdaleną i Januszem Demkowiczami rozmawia Kamil Broszko.
Z Tomaszem Łysoniem rozmawia Kamil Broszko.
Z prof. Robertem Ciborowskim rozmawia Kamil Broszko.
19 września 2024 roku w Centrum Kreatywności Targowa odbyła się konferencja Global Check-in organizowana przez Krajową Izbę Gospodarczą. Konferencja poświęcona była tematyce ekspansji cyfrowej polskich firm MŚP na rynku europejskim.
Z Tomasze Wróblem, właścicielem firmy Stolarstwo Tomasz Wróbel i marki Meble Wróbel, które zdobyły Godło „Teraz Polska” rozmawia Michał Lipiński.
Aby skutecznie pozyskać pracowników do firmy w branżach takich jak transport, budownictwo i gastronomia, warto skorzystać z różnych metod rekrutacji. Oprócz tradycyjnych sposobów, takich jak ogłoszenia w mediach czy na portalach pracy, istnieje wiele nieoczywistych i kreatywnych podejść, które mogą pomóc w przyciągnięciu odpowiednich kandydatów. Oto kilka z nich.
Networking w małych i średnich firmach (MŚP) odgrywa kluczową rolę w budowaniu relacji biznesowych.
Niesłychane tempo zmian na świecie, rozwój technologii, czarne łabędzie – w takich warunkach trzeba dziś planować i tworzyć strategię na przyszłość. Kto jest do tego najlepiej przygotowany?
Przez ostatni rok temat ten nieprzerwanie pojawia się w mediach, niezależnie od przeglądanych źródeł informacji. Budzi fascynację jako fenomen zdolny do transformacji rzeczywistości, dla innych zaś stanowi przelotny trend bez głębszego znaczenia.
Zapytaliśmy liderów polskiej przedsiębiorczości o to, jakie czynniki najsilniej wpływają dziś na ich biznes oraz jak oddziałują na zmianę strategii. Oto zebrane wypowiedzi.
Z Adrianem Furgalskim rozmawia Kamil Broszko.
Z Wojciechem Kuśpikiem rozmawia Kamil Broszko.
Z Januszem Piechocińskim rozmawia Kamil Broszko.
Potencjalnie korzyści oraz wyzwania wiążące się z budową CPK.
W odpowiedzi na zwiększoną konkurencję ze strony produktów rolnych importowanych ze Wschodu krajowe rolnictwo będzie musiało dostosować się i wprowadzić innowacje, aby przetrwać i prosperować w nowych warunkach rynkowych.
Już 8 lutego (czwartek) w Warszawie odbędzie się konferencja #EECTrends.
W obecnym roku nadal prognozuje się globalne spowolnienie, ale równocześnie postępujące zmiany technologiczne, społeczne i rynkowe powodują, że firmy – mimo strategii ostrożnościowych – muszą rozważać kolejne inwestycje i zmiany. Oto najważniejsze trendy w biznesie na 2024 rok.
Administratorem Państwa danych osobowych jest Fundacja Best Place Europejski Instytut Marketingu Miejsc z siedzibą w Warszawie (00-033), przy ul. Górskiego 1. Z administratorem danych można się skontaktować poprzez adres e-mail: bestplace@bestplaceinstitute.org, telefonicznie pod numerem +48 22 201 26 94 lub pisemnie na adres Fundacji.
Państwa dane są i będą przetwarzane w celu wysyłki newslettera, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora. Uzasadnionymi interesami administratora jest prowadzenie newslettera i informowanie osób zainteresowanych o działaniach Fundacji.
Dane osobowe będą udostępniane do wglądu dostawcom usług IT w zakresie niezbędnym do utrzymania infrastruktury IT.
Państwa dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu administratora, chyba że wyrażą Państwo sprzeciw wobec przetwarzania danych w wymienionym celu.
Uprzejmie informujemy, iż przysługuje Państwu prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, do ich sprostowania, do usunięcia, prawo do ograniczenia przetwarzania, do sprzeciwu na przetwarzanie a także prawo do przenoszenia danych (o ile będzie to technicznie możliwe). Przysługuje Państwu także możliwość skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub do właściwego sądu.
Podanie danych jest niezbędne do subskrypcji newslettera, niepodanie danych uniemożliwi wysyłkę.