O nowej metodzie wspierania zagranicznych inwestorów i krajowych eksporterów z Tomaszem Pisulą rozmawia Marzena Tataj.
O budowaniu biznesu od podstaw i polskim produkcie, który podbija światowy rynek kosmetyczny, z Moniką Żochowską i Ewą Dudzic rozmawia Marzena Tataj.
O historii polskich win i gustach Polaków z Krzysztofem Apostolidisem, prezesem zarządu Partner Center, rozmawia Anna Siedlińska.
Kiedy osiem lat temu Olga Kozierowska tworzyła konkurs Bizneswoman Roku, wierzyła, że będzie to najskuteczniejszy sposób nagłośnienia sukcesów kobiet.
O znaczeniu dobrze zaprojektowanych przedmiotów dla współczesnej ekonomii, polskich tradycjach we wzornictwie i możliwościach zbudowania globalnej marki z Bożeną Gargas rozmawia...
O nowoczesnym przemyśle oraz zasadach opowiadania o polskiej gospodarce z Wojciechem Kuśpikiem rozmawia Kamil Broszko.
O polskim rynku serów oraz tajemnicach Lazura z Zenonem Michasiem, prezesem Spółdzielni Mleczarskiej Lazur w Nowych Skalmierzycach, rozmawia Anna Siedlińska.
O początkach firmy Solaris, działalności naukowo-badawczej oraz transporcie przyszłości rozmawiamy z Dariuszem Michalakiem, wiceprezesem Solaris Bus & Coach.
O mądrym wspieraniu przedsiębiorcy przez państwo, europejskim gąszczu regulacji oraz ulubionych lektorach audiobooków z Marcinem Beme, twórcą i szefem Audioteki, rozmawia...
Trwa przyjmowanie zgłoszeń do XXVII edycji Konkursu „Teraz Polska”. O zaszczytne wyróżnienie będą ubiegać się najlepsze polskie produkty, usługi, innowacje oraz samorządy.
Historia bombek sięga I połowy XIX w., a one same dziś nierzadko przypominają małe dzieła sztuki.
Podniesienie jakości i bezpieczeństwa, skrócenie czasu remontów i modernizacji torów to wyzwania, które stoją przed koleją w całej Europie. Konieczna jest zmiana dotychczasowego podejścia.
Rekultywacja jezior i oczyszczanie wody to pilne potrzeby współczesnego świata. Liderem w tej dziedzinie jest rodzima firma Prote...
O rodzinie, która wskrzesiła Ursusa, i wdrażaniu w Polsce najnowszych trendów motoryzacyjnych z Andrzejem Zarajczykiem rozmawia Kamil Broszko.
O motoryzacyjnej pasji, tworzeniu pożądanej polskiej marki i ponadczasowych kanonach w projektowaniu z Arkadiuszem Kamińskim...
Z Michałem Duninem, współwłaścicielem reaktywowanej marki Błonie, oraz Maciejem Morawskim, kierownikiem zakładu, rozmawia Adam Mikołajczyk.
Marka to emocje. Brzmi to dziś wręcz jak truizm, ale przedsiębiorcy zdają się często o tym zapominać.
Administratorem Państwa danych osobowych jest Fundacja Best Place Europejski Instytut Marketingu Miejsc z siedzibą w Warszawie (00-033), przy ul. Górskiego 1. Z administratorem danych można się skontaktować poprzez adres e-mail: bestplace@bestplaceinstitute.org, telefonicznie pod numerem +48 22 201 26 94 lub pisemnie na adres Fundacji.
Państwa dane są i będą przetwarzane w celu wysyłki newslettera, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora. Uzasadnionymi interesami administratora jest prowadzenie newslettera i informowanie osób zainteresowanych o działaniach Fundacji.
Dane osobowe będą udostępniane do wglądu dostawcom usług IT w zakresie niezbędnym do utrzymania infrastruktury IT.
Państwa dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu administratora, chyba że wyrażą Państwo sprzeciw wobec przetwarzania danych w wymienionym celu.
Uprzejmie informujemy, iż przysługuje Państwu prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, do ich sprostowania, do usunięcia, prawo do ograniczenia przetwarzania, do sprzeciwu na przetwarzanie a także prawo do przenoszenia danych (o ile będzie to technicznie możliwe). Przysługuje Państwu także możliwość skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub do właściwego sądu.
Podanie danych jest niezbędne do subskrypcji newslettera, niepodanie danych uniemożliwi wysyłkę.