Dzisiejszy konsument zainteresowany jest wysoką jakością, choć – m.in. w wyniku obecnej sytuacji rynkowej – przy podejmowaniu decyzji zakupowych wzrasta również waga ceny.
Produkcja budowlano-montażowa zrealizowana przez przedsiębiorstwa budowlane zatrudniające powyżej 9 osób w sierpniu br. była wyższa o 6,1% r/r.
Od 2008 roku Warszawa przeszła największy w skali kraju proces rozbudowy. Przybyło aż 230 000 mieszkań, co realnie odpowiada wielkości Gdyni.
Jak monitorować konkurencję w sieci?
W Polsce 75% badanych słyszało o rozszerzonej rzeczywistości, zaś we Francji i Niemczech – 38%.
Według najnowszego sondażu przeprowadzonego przez CBOS, którego częściowe wyniki właśnie poznaliśmy, większość Polaków uważa, że inflacja nadal będzie rosła.
O innowacyjnej polisie Bezpieczny Dom mówią prezes i menedżerowie TUZ Ubezpieczenia.
Z prof. Elżbietą Mączyńską rozmawia Kamil Broszko.
W tegorocznej edycji Konkursu „Teraz Polska” wyłoniono 23 laureatów.
Z Rafałem Baniakiem rozmawia Kamil Broszko.
Bardzo dobrze pamiętam nasze początki. W Polsce jest to czas narodzin aktywności gospodarczej. W 1989 r. upada komunizm. Ustawa Wilczka budzi usypianą przez lata PRL przedsiębiorczość Polaków, pozwalając nam rozwijać kraj.
Dzisiejszy konsument zainteresowany jest przede wszystkim jakością, choć – m.in. w wyniku pandemii – przy podejmowaniu decyzji zakupowych wzrasta również waga ceny.
W naszym kraju 330 podmiotów prywatnych, małych i średnich przedsiębiorstw aktywnie działa i osiąga dobre rezultaty w sektorze kosmicznym. A zarazem silnie wpływa na rozwój Polski.
Wydarzenia biznesowe odbywające się w dobie 4. fali epidemii koronawirusa SARS-CoV-2 odbędą się z uwzględnieniem specjalnych procedur bezpieczeństwa.
69% przedsiębiorstw uważa, że w ostatnich sześciu miesiącach pogorszyły się warunki prowadzenia biznesu.
Administratorem Państwa danych osobowych jest Fundacja Best Place Europejski Instytut Marketingu Miejsc z siedzibą w Warszawie (00-033), przy ul. Górskiego 1. Z administratorem danych można się skontaktować poprzez adres e-mail: bestplace@bestplaceinstitute.org, telefonicznie pod numerem +48 22 201 26 94 lub pisemnie na adres Fundacji.
Państwa dane są i będą przetwarzane w celu wysyłki newslettera, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora. Uzasadnionymi interesami administratora jest prowadzenie newslettera i informowanie osób zainteresowanych o działaniach Fundacji.
Dane osobowe będą udostępniane do wglądu dostawcom usług IT w zakresie niezbędnym do utrzymania infrastruktury IT.
Państwa dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu administratora, chyba że wyrażą Państwo sprzeciw wobec przetwarzania danych w wymienionym celu.
Uprzejmie informujemy, iż przysługuje Państwu prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, do ich sprostowania, do usunięcia, prawo do ograniczenia przetwarzania, do sprzeciwu na przetwarzanie a także prawo do przenoszenia danych (o ile będzie to technicznie możliwe). Przysługuje Państwu także możliwość skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub do właściwego sądu.
Podanie danych jest niezbędne do subskrypcji newslettera, niepodanie danych uniemożliwi wysyłkę.