Rzeka i miasto. Dwa środowiska na pierwszy rzut oka zupełnie różne. Oba uformowane, jedno – teoretycznie – naturalnie, drugie – teoretycznie – planowo.
O ogrodnictwie społecznościowym w Warszawie i ogrodach warzywnych na dachach Nowego Jorku z Maciejem Łepkowskim, animatorem kultury, kuratorem, rozmawia Adam Mikołajczyk.
O pozycji lidera, finansowaniu podmiotów typu startup i komputerach, które inwestują lepiej od człowieka, z Adamem Maciejewskim...
Marzec jest miesiącem kobiet. Niniejsze wydanie magazynu „Teraz Polska” w całości poświęcone jest paniom.
O Powstaniu Warszawskim i patriotyzmie, muzeach i marketingu oraz o wielkich tego świata przeżywających polską historię z Janem Ołdakowskim, dyrektorem...
Na naszych oczach dokonuje się prawdziwa rewolucja w komunikacji. Te firmy, które nie dostrzegają potęgi Internetu, będą musiały nadrabiać stracony czas w ekspresowym tempie.
Seniorzy, podobnie jak pozostali obywatele, mają niezbywalne prawo do swoich małych ojczyzn, do współdecydowania, jak mają one wyglądać, funkcjonować i czemu służyć. Ich głos musi być słyszalny przez władze samorządowe, ich potrzeby poszanowane, a potencjał społeczny dostrzeżony i właściwie spożytkowany.
Bez silnej tożsamości nie podołamy wyzwaniom cywilizacyjnym.
O atutach młodych w polskim społeczeństwie i ich najważniejszej roli – przejmowaniu przywództwa – z prof. Krystyną Szafraniec rozmawia Marzena Tataj.
O marce Polska i wyzwaniach promocji naszego kraju w świecie wypowiadają się często w różnych formach debaty publicznej politycy, eksperci, publicyści.
O pulsarach, nowym systemie lokalizacji i patentowaniu kosmicznego wynalazku z Grzegorzem Szychlińskim z Muzeum Historycznego Miasta Gdańska rozmawia Adam Mikołajczyk.
Z Agnieszką Rumińską o polskiej architekturze dobrej i złej rozmawia Adam Mikołajczyk.
Tak jak Francuzi mogą pochwalić się szkołą malarstwa, a Niemcy szkołą filozofii, Polska w kulturze europejskiej na zawsze zapisała się zjawiskiem zwanym „polską szkołą plakatu”. Nigdy wcześniej ani nigdy później niedoceniany do tej pory plakat reklamowy nie przemawiał tak donośnym głosem.
Jak pokazują badania Grupy IQS, tylko 29 proc. obywateli naszego kraju uważa, że Polska jest dobrze przygotowana do rozgrywek Euro 2012.
Polska wciąż nie może się uwolnić od stereotypów. Wódka, konserwatyzm i katolicyzm to podstawowe skojarzenia determinujące wizerunek naszego kraju w opinii obcokrajowców.
Administratorem Państwa danych osobowych jest Fundacja Best Place Europejski Instytut Marketingu Miejsc z siedzibą w Warszawie (00-033), przy ul. Górskiego 1. Z administratorem danych można się skontaktować poprzez adres e-mail: bestplace@bestplaceinstitute.org, telefonicznie pod numerem +48 22 201 26 94 lub pisemnie na adres Fundacji.
Państwa dane są i będą przetwarzane w celu wysyłki newslettera, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora. Uzasadnionymi interesami administratora jest prowadzenie newslettera i informowanie osób zainteresowanych o działaniach Fundacji.
Dane osobowe będą udostępniane do wglądu dostawcom usług IT w zakresie niezbędnym do utrzymania infrastruktury IT.
Państwa dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu administratora, chyba że wyrażą Państwo sprzeciw wobec przetwarzania danych w wymienionym celu.
Uprzejmie informujemy, iż przysługuje Państwu prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, do ich sprostowania, do usunięcia, prawo do ograniczenia przetwarzania, do sprzeciwu na przetwarzanie a także prawo do przenoszenia danych (o ile będzie to technicznie możliwe). Przysługuje Państwu także możliwość skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub do właściwego sądu.
Podanie danych jest niezbędne do subskrypcji newslettera, niepodanie danych uniemożliwi wysyłkę.