Słowiańskie uniwersum „Wiedźmina” hipnotyzuje, gra jest fenomenem na skalę globalną.
Według raportu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości sektor małych i średnich przedsiębiorstw generuje prawie 50 proc. PKB.
Minęło 250 lat dziejów Teatru Narodowego w Warszawie. Warto więc zastanowić się nad miejscem teatru w polskiej historii i kulturze w kontekście życia publicznego i tradycji narodowej.
Myśląc o skutecznej promocji, nie bójmy się zadawać pytań: "kto?", "co?", "gdzie?", "jak?".
Nowe technologie przenikają wszystkie sfery życia. Żyjemy w inteligentnych miastach, oplecionych inteligentnymi systemami transportowymi.
Czy społeczny wizerunek innowatora jest czynnikiem istotnie warunkującym poziom innowacyjności Polski? Jaką rolę odgrywa edukacja w procesie kształtowania postaw innowacyjnych? Jaka jest rola mediów w budowaniu etosu innowatora?
Okres wyborów parlamentarnych sprzyja dyskusji na temat podatków, przy czym – ze szkodą dla tego istotnego problemu – wymiana poglądów koncentruje się głównie wokół wysokości stawek...
Rozmowa z Karolem Okrasą, szefem kuchni restauracji Platter w hotelu Intercontinental, propagatorem polskiej tradycji kulinarnej.
Nalewka jest typowo polską specjalnością. To wielki atut do wykorzystania w międzynarodowej promocji polskiej kuchni i turystyki.
Minęło 25 lat funkcjonowania Agencji Rynku Rolnego (ARR) na rzecz polskiego rolnictwa, gospodarki żywnościowej i w interesie konsumentów..
Z Olgą Kozierowską o przedsiębiorczych Polkach rozmawia Agnieszka Wrzesień.
Wybór ścieżki kariery coraz częściej nie jest jeden na całe życie, ale stanowi etap rozwoju, dlatego warto być przygotowanym na zmiany.
Media coraz częściej i głośniej mówią o przedsiębiorczych kobietach.
O pobudzaniu dyskusji i promowaniu wartości republikańskich, młodych liderach i politykach oraz o stagnacji i wstrząsach z Wojciechem Przybylskim rozmawia Kamil Broszko.
Rozpowszechnienie wizerunku utraconego dzieła sztuki jest pierwszym krokiem do jego odzyskania.
Administratorem Państwa danych osobowych jest Fundacja Best Place Europejski Instytut Marketingu Miejsc z siedzibą w Warszawie (00-033), przy ul. Górskiego 1. Z administratorem danych można się skontaktować poprzez adres e-mail: bestplace@bestplaceinstitute.org, telefonicznie pod numerem +48 22 201 26 94 lub pisemnie na adres Fundacji.
Państwa dane są i będą przetwarzane w celu wysyłki newslettera, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora. Uzasadnionymi interesami administratora jest prowadzenie newslettera i informowanie osób zainteresowanych o działaniach Fundacji.
Dane osobowe będą udostępniane do wglądu dostawcom usług IT w zakresie niezbędnym do utrzymania infrastruktury IT.
Państwa dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu administratora, chyba że wyrażą Państwo sprzeciw wobec przetwarzania danych w wymienionym celu.
Uprzejmie informujemy, iż przysługuje Państwu prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, do ich sprostowania, do usunięcia, prawo do ograniczenia przetwarzania, do sprzeciwu na przetwarzanie a także prawo do przenoszenia danych (o ile będzie to technicznie możliwe). Przysługuje Państwu także możliwość skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub do właściwego sądu.
Podanie danych jest niezbędne do subskrypcji newslettera, niepodanie danych uniemożliwi wysyłkę.