Z Maciejem Pieprzycą rozmawia Kamil Broszko.
Im mniej ktoś ufał innym ludziom, tym bardziej przestrzegał rządowych zaleceń. Z prof. Krystyną Skarżyńską rozmawia Kamil Broszko.
Z prof. Tomaszem Dzieciątkowskim rozmawia Kamil Broszko.
O wpływie pandemii na zaufanie społeczne, poziom nacjonalizmu i ksenofobię oraz o polskim liberalizmie i właściwej naszym czasom permanentnej niepewności z prof. Piotrem Radkiewiczem rozmawia Kamil Broszko.
O wpływie pandemii na politykę, światowym dryfowaniu w stronę autorytaryzmu i o wyzwaniach stojących przed uczelniami wyższymi w dobie nauki zdalnej z prof. Wawrzyńcem Konarskim rozmawia Kamil Broszko.
O przyszłych skutkach pandemii, emocjach przeszkadzających w rozumieniu świata i o niuansach tzw. modelu szwedzkiego z dr Anetą Afelt rozmawia Kamil Broszko.
O podstępnym wirusie SARS-CoV-2, wyzwaniach związanych z opracowaniem szczepionki oraz o tym, czy nowy koronawirus może być bronią biologiczną stworzoną w laboratorium, z prof. Krzysztofem Pyrciem rozmawia Kamil Broszko.
Epidemia obnaża różne słabości dzisiejszej polityki, gospodarki czy w ogóle instytucji. Zarazem jednak stanowi szansę na ich pozytywną zmianę. Jest sytuacją kryzysową. A kryzysy mają to do siebie, że są zdarzeniami przełomowymi. Oczywiście zmiana, która w ich wyniku zajdzie, nie musi być pozytywna, może być zmianą na gorsze. Może też, co w istocie byłoby pogorszeniem sytuacji, utrwalić nawet stan istniejący.
O przywództwie w przedsiębiorstwie, społeczeństwie i w nauce oraz o tym, jak pandemia koronawirusa wpłynie na zarządzanie biznesem, z prof. Krzysztofem Opolskim rozmawia Kamil Broszko.
Sonda
Jaka jest rola przywództwa w zarządzaniu biznesem? O odpowiedź poprosiliśmy liderów przedsiębiorstw działających na polskim rynku – właścicieli, członków zarządów, menedżerów. Przedstawiamy ich opinie.
O wybitnych liderach i ich wpływie na sukces w sporcie rozmawiają prof. Jerzy Bralczyk, językoznawca, specjalista z zakresu języka mediów, reklamy i polityki, sympatyk sportu; Andrzej Person, były senator RP i dziennikarz sportowy; Stefan Szczepłek, dziennikarz, komentator sportowy, pisarz; oraz Krzysztof Przybył, prezes Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego, redaktor naczelny magazynu „Teraz Polska”.
O dylemacie więźnia, robotach potrzebujących pasterzy i o nieoczywistych aspektach zaufania w biznesie, polityce i w życiu z Jackiem Santorskim rozmawia Kamil Broszko.
O tajemniczym rynku sztuki, rekordowych aukcjach, modnych artystach oraz o wadze tradycji i zaufania z Izą Rusiniak rozmawia Kamil Broszko.
O obecności w Sejmie reprezentantów grup społecznych dotychczas pomijanych i jej konsekwencjach dla polskiej polityki oraz o tym, co faktycznie przysparza głosów poszczególnym partiom, z dr hab. Ewą Marciniak rozmawia Kamil Broszko.
O uczonych i autorytetach, wyciąganiu złych wniosków i dobrych studiach z prof. drem hab. Janem Szmidtem rozmawia Kamil Broszko.
Zapytaliśmy przedstawicieli firm działających na polskim rynku, czy ochrona środowiska jest dla nich ważna i czy kwestie z nią związane są obecne w ich strategii rozwoju biznesu. Prezentujemy zebrane wypowiedzi.
Administratorem Państwa danych osobowych jest Fundacja Best Place Europejski Instytut Marketingu Miejsc z siedzibą w Warszawie (00-033), przy ul. Górskiego 1. Z administratorem danych można się skontaktować poprzez adres e-mail: bestplace@bestplaceinstitute.org, telefonicznie pod numerem +48 22 201 26 94 lub pisemnie na adres Fundacji.
Państwa dane są i będą przetwarzane w celu wysyłki newslettera, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora. Uzasadnionymi interesami administratora jest prowadzenie newslettera i informowanie osób zainteresowanych o działaniach Fundacji.
Dane osobowe będą udostępniane do wglądu dostawcom usług IT w zakresie niezbędnym do utrzymania infrastruktury IT.
Państwa dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu administratora, chyba że wyrażą Państwo sprzeciw wobec przetwarzania danych w wymienionym celu.
Uprzejmie informujemy, iż przysługuje Państwu prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, do ich sprostowania, do usunięcia, prawo do ograniczenia przetwarzania, do sprzeciwu na przetwarzanie a także prawo do przenoszenia danych (o ile będzie to technicznie możliwe). Przysługuje Państwu także możliwość skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub do właściwego sądu.
Podanie danych jest niezbędne do subskrypcji newslettera, niepodanie danych uniemożliwi wysyłkę.