Zmiany w obszarze kanałów dystrybucji kultury stanowią wielką szansę dla nowych form udostępniania kultury oraz zaistnienia twórcy w sferze kultury. Są też wielkim wyzwaniem.
Artysta czy rzemieślnik? Oto jedno z najważniejszych pytań dotyczących zawodu operatora, które od dekad wywołuje zaciekłe dyskusje i prowokuje do różnorakich refleksji.
Z Dariuszem Stolą, dyrektorem Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN, rozmawia Kamil Broszko.
Jak wiadomo, coraz częściej turysta przyjeżdża nie po to, aby „coś zobaczyć”, ale po to, aby „coś przeżyć”. Coraz więcej gości uczestniczy w wydarzeniach o charakterze kulturalnym lub sportowym. Ponadto takie imprezy kształtują wizerunek oraz klimat miasta, a mieszkańcy – choćby nawet w nich nie uczestniczyli – czują się dumni, że „dzieje się” w ich mieście.
Organizacja wydarzeń jest jednym z najskuteczniejszych narzędzi kształtowania wizerunku miasta. Dobrze zorganizowany event w oryginalny i niekonwencjonalny sposób prezentuje miasto i jego atuty, umożliwia bezpośrednią prezentację, a przede wszystkim służy integracji i zacieśnieniu więzi z otoczeniem wewnętrznym i zewnętrznym.
Wpływ wydarzeń sportowych i kulturalnych na promocję miasta oraz budowanie jego wizerunku. Przykład Białegostoku.
Z Magdaleną Sroką, zastępcą prezydenta Krakowa do spraw kultury i promocji miasta, rozmawia Adam Mikołajczyk.
W 2012 roku prestiżowy francuski magazyn Graffiti Art Magazine zaliczył łódzki Festiwal Urban Forms do pięciu najważniejszych, streetartowych wydarzeń na świecie.
O gender na szczeblu samorządowym, konieczności picia whiskey przy uprawianiu polityki oraz o priorytetach strategicznych zielonej krainy nowoczesnych technologii...
Miasta są motorami rozwoju – od zawsze były centrami aktywności i zmian.
Marzeniem wielu polskich samorządowców jest przyczynienie się do realizacji projektów architektonicznych, których fotografie opanują kolorowe magazyny, a także...
O tworzeniu strategii, zaangażowaniu podmiotów prywatnych w promocję miasta i szczęściu barcelończyków z Juanem Carlosem Belloso, CEO Future Places, rozmawia Adam Mikołajczyk.
Z Hanną Zdanowską, prezydent Łodzi, o aktualnych projektach inwestycyjnych, pomysłach na rozwój miasta i genetycznej kreatywności cechującej jego mieszkańców rozmawia...
Podsumowanie konferencji „Inteligentny marketing miejsc, czyli jak ugryźć 300 mld złotych?”
Administratorem Państwa danych osobowych jest Fundacja Best Place Europejski Instytut Marketingu Miejsc z siedzibą w Warszawie (00-033), przy ul. Górskiego 1. Z administratorem danych można się skontaktować poprzez adres e-mail: bestplace@bestplaceinstitute.org, telefonicznie pod numerem +48 22 201 26 94 lub pisemnie na adres Fundacji.
Państwa dane są i będą przetwarzane w celu wysyłki newslettera, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora. Uzasadnionymi interesami administratora jest prowadzenie newslettera i informowanie osób zainteresowanych o działaniach Fundacji.
Dane osobowe będą udostępniane do wglądu dostawcom usług IT w zakresie niezbędnym do utrzymania infrastruktury IT.
Państwa dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu administratora, chyba że wyrażą Państwo sprzeciw wobec przetwarzania danych w wymienionym celu.
Uprzejmie informujemy, iż przysługuje Państwu prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, do ich sprostowania, do usunięcia, prawo do ograniczenia przetwarzania, do sprzeciwu na przetwarzanie a także prawo do przenoszenia danych (o ile będzie to technicznie możliwe). Przysługuje Państwu także możliwość skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub do właściwego sądu.
Podanie danych jest niezbędne do subskrypcji newslettera, niepodanie danych uniemożliwi wysyłkę.