Ponad 200 filmów, 55 premier, 63 tys. widzów oraz Edward Norton, Lucrecia Martel i wielu innych wybitnych twórców z całego świata – tak w skrócie wyglądała tegoroczna edycja...
Bydgoska Wyspa Młyńska zachwyca. Jeszcze niedawno niebezpieczna i zarośnięta chaszczami, dziś jest rekreacyjnym sercem miasta i obowiązkowym punktem...
Akademia Operowa Teatru Wielkiego – Opery Narodowej to projekt, którego sześcioletnia historia stanowi znakomitą wykładnię pojęcia misyjności w kontekście...
Tradycje kulinarne każdego kraju są jego wizytówką, nawet więcej – są busolą, którą posługują się turyści, by lepiej poznać odwiedzane miejsce.
Mówi się, że Polska turystyką stoi. Kiedy jednak próbujemy wskazać najciekawsze atrakcje naszego kraju, to albo wymieniamy Kraków, Gdańsk czy Warszawę, albo mamy pustkę w głowie. Tymczasem oferujemy wiele produktów turystycznych, które z powodzeniem można promować w świecie.
Chcesz przejechać się kolejką wąskotorową? Sprawdzić, jak wydobywano węgiel, pozyskiwano srebro, produkowano czystą wodę, drukowano prasę, warzono piwo?
Wielu twierdzi, że przedwojenne Zakopane w niczym nie przypominało obecnego miasta, odwiedzanego rocznie przez 3 mln turystów.
Urbanista Richard Florida, pisząc o regionach i miastach, ukuł pojęcie learning regions.
O genezie Teatru Witkacego, twórczym mikroklimacie wyjątkowego miasta oraz o wolności artystycznej z Krzysztofem Najborem rozmawia Kamil Broszko.
Szum morza, ciepły piasek, barwne zachody słońca, piękno przyrody – to Międzyzdroje, położony na wyspie Wolin nadmorski kurort, który co roku gości tysiące turystów z całego świata.
W okresie międzywojennym snuto wobec Zabrza poważne plany. Miało emanować siłą i nawiązywać do idei miasta ogrodu.
Muzeum Łazienki Królewskie to rezydencja królewska znana w całej Polsce, doskonale rozpoznawalna w Europie i na świecie.
Na Uniwersytecie Stanforda w Kalifornii jest takie miejsce, w którym tworzone są innowacje.
Mieszkańcy Trójmiasta powiadają: „W Gdańsku się pracuje, w Sopocie bawi, a w Gdyni mieszka”. Wiele w tym racji, wszak Gdynia od lat znajduje się w czołówce...
Z Jakubem Oparą, prezesem spółki PL.2012+ , operatora stadionu PGE Narodowego w Warszawie, rozmawia Krzysztof Przybył.
W 2016 r. Wrocław szczyci się prestiżowym tytułem Europejskiej Stolicy Kultury.
Ponad 1,6 mln gości w Pawilonie Polski, 16 mln odbiorców kampanii online, 17 ton jabłek rozdanych gościom, 6 miesięcy prezentacji regionalnych i tematycznych...
Otwarcie Muzeum Emigracji w Gdyni należy do najciekawszych wydarzeń kulturalnych w Polsce 2015 r.
Pałac Kultury i Nauki jest zdecydowanie najpopularniejszym architektonicznym seniorem w Polsce.
Administratorem Państwa danych osobowych jest Fundacja Best Place Europejski Instytut Marketingu Miejsc z siedzibą w Warszawie (00-033), przy ul. Górskiego 1. Z administratorem danych można się skontaktować poprzez adres e-mail: bestplace@bestplaceinstitute.org, telefonicznie pod numerem +48 22 201 26 94 lub pisemnie na adres Fundacji.
Państwa dane są i będą przetwarzane w celu wysyłki newslettera, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora. Uzasadnionymi interesami administratora jest prowadzenie newslettera i informowanie osób zainteresowanych o działaniach Fundacji.
Dane osobowe będą udostępniane do wglądu dostawcom usług IT w zakresie niezbędnym do utrzymania infrastruktury IT.
Państwa dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu administratora, chyba że wyrażą Państwo sprzeciw wobec przetwarzania danych w wymienionym celu.
Uprzejmie informujemy, iż przysługuje Państwu prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, do ich sprostowania, do usunięcia, prawo do ograniczenia przetwarzania, do sprzeciwu na przetwarzanie a także prawo do przenoszenia danych (o ile będzie to technicznie możliwe). Przysługuje Państwu także możliwość skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub do właściwego sądu.
Podanie danych jest niezbędne do subskrypcji newslettera, niepodanie danych uniemożliwi wysyłkę.