O poszukiwaniu życiowej drogi, światowej stolicy przemysłu kosmetycznego oraz o wizerunku Polaków we Francji z Elżbietą Wysoczańską rozmawia Kamil Broszko.
Lubomir Tomaszewski to polsko-amerykański artysta światowego formatu, który swoją karierę rozpoczął od porcelanowej rzeźby kameralnej.
Lubomir Tomaszewski to polsko-amerykański artysta światowego formatu, który swoją karierę rozpoczął od porcelanowej rzeźby kameralnej.
Z Janem Englertem, aktorem, reżyserem, dyrektorem artystycznym Teatru Narodowego w Warszawie, rozmawia Kamil Broszko.
O Nowym Jorku, jazzie i życiowym bałaganie z Michałem Urbaniakiem rozmawia Anna Tatarewicz.
O sztuce w czasach terroru i Internetu, mimowolnym uwikłaniu jednostki w politykę i o znaczeniu polskiej szkoły plakatu z grafikiem Michałem Batorym rozmawia Kamil Broszko.
O sztuce w czasach terroru i Internetu, mimowolnym uwikłaniu jednostki w politykę i o znaczeniu polskiej szkoły plakatu z grafikiem Michałem Batorym rozmawia Kamil Broszko.
Rozmowa z Grzegorzem Broną, fizykiem z Uniwersytetu Warszawskiego, prezesem firmy sektora kosmicznego Creotech Instruments, wyróżnionym tytułem Very Important Polish Innovator.
Z Dawidem Nidzworskim, naukowcem, badaczem i przedsiębiorcą, wyróżnionym tytułem VIPI – Very Important Polish Innovator, rozmawia Kamil Broszko.
Srebrna Rzeka, czyli Rio de la Plata, przepływa w poprzek latynoskiego kontynentu, przez terytorium Republiki Argentyńskiej.
Polacy mieszkający na Wyspach Brytyjskich stanowią dużą i bardzo zróżnicowaną grupę społeczną, która w ostatniej dekadzie wywierała znaczący wpływ na gospodarkę i kulturę kraju.
Promocja Polski za granicą to nie tylko promocja polskich produktów i usług. Według zgodnych opinii największym potencjałem naszego kraju są jego obywatele.
O stanie państwa i zaniedbanych grupach społecznych, widmie wojny, Kościele i księżach z ojcem Maciejem Ziębą rozmawia Kamil Broszko.
Z Tomaszem Opasińskim, grafikiem i dyrektorem kreatywnym Entertainment Advertising Boutique – ImageMassive, tworzącym plakaty filmowe dla fabryki snów, rozmawia Adam Mikołajczyk.
Z Marcinem Wyrostkiem, wirtuozem akordeonu, wykładowcą Akademii Muzycznej w Katowicach, zwycięzcą programu „Mam Talent”, rozmawia Anna Tatarewicz.
Z Tomaszem Opasińskim, grafikiem i dyrektorem kreatywnym Entertainment Advertising Boutique – ImageMassive, tworzącym plakaty filmowe dla fabryki snów, rozmawia Adam Mikołajczyk.
Administratorem Państwa danych osobowych jest Fundacja Best Place Europejski Instytut Marketingu Miejsc z siedzibą w Warszawie (00-033), przy ul. Górskiego 1. Z administratorem danych można się skontaktować poprzez adres e-mail: bestplace@bestplaceinstitute.org, telefonicznie pod numerem +48 22 201 26 94 lub pisemnie na adres Fundacji.
Państwa dane są i będą przetwarzane w celu wysyłki newslettera, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora. Uzasadnionymi interesami administratora jest prowadzenie newslettera i informowanie osób zainteresowanych o działaniach Fundacji.
Dane osobowe będą udostępniane do wglądu dostawcom usług IT w zakresie niezbędnym do utrzymania infrastruktury IT.
Państwa dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu administratora, chyba że wyrażą Państwo sprzeciw wobec przetwarzania danych w wymienionym celu.
Uprzejmie informujemy, iż przysługuje Państwu prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, do ich sprostowania, do usunięcia, prawo do ograniczenia przetwarzania, do sprzeciwu na przetwarzanie a także prawo do przenoszenia danych (o ile będzie to technicznie możliwe). Przysługuje Państwu także możliwość skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub do właściwego sądu.
Podanie danych jest niezbędne do subskrypcji newslettera, niepodanie danych uniemożliwi wysyłkę.