Motywacje do bycia bardziej eko, wynikają nie tylko z odpowiedzialności za środowisko. O faktycznych powodach opowiadają pracownicy polskich firm.
Drugi rok z rzędu aplikacja POLOmarket otrzymała nominację do nagrody Mobile Trends Awards, tym razem w kategorii „commerce – rozwój aplikacji” – za rozszerzenie o usługę click&collect.
Cyfryzacja służąca komunikacji, pracy i nauce zdalnej to megatrend związany z pandemią COVID-19. Ma ona wpływ na wielkie korporacje, ale także na małe i średnie przedsiębiorstwa.
1 lutego br. ruszył nabór do piątej edycji programu akceleracji startupów MIT Enterprise Forum CEE. To unikalna szansa na rozwój dla innowacyjnych firm z Polski i Europy Środkowo-Wschodniej.
Godło „Teraz Polska” jest znakiem, który od 30 lat promuje krajowe produkty i usługi, a od 2007 roku również przedsięwzięcia innowacyjne.
Od ponad 30 lat Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego wyłania produkty, usługi i innowacje o najwyższej jakości i nagradza je Godłem „Teraz Polska”.
Do 12 lutego br. można zgłaszać produkty, usługi lub innowacje do 31. edycji Konkursu „Teraz Polska”.
Polska dyrygentka Marta Gardolińska została powołana na stanowisko dyrektora muzycznego francuskiej Opéra national de Lorraine. Jest pierwszą kobietą na tym prestiżowym stanowisku. Swoje obowiązki będzie pełnić od sezonu 2021-2022 przez okres trzech lat.
Godło „Teraz Polska” od ponad 30 lat wyróżnia polskie produkty i usługi wysokiej jakości. Jego rozpoznawalność deklaruje ponad 70 proc. konsumentów.
Jedyną drogą do opanowania pandemii COVID-19 jest szczepienie. My wiemy, ile osób powinno się w Polsce zaszczepić, aby ruszyła gospodarka i firmy działały normalnie.
Konkurs „Teraz Polska” adresowany jest do przedsiębiorców i firm oferujących wysokiej jakości produkty lub usługi oraz jednostek wdrażających projekty innowacyjne.
Wykład prof. Jerzego Bralczyka „O prawdzie w języku” został zaplanowany 28 stycznia o godz. 18:00 w formule online na kanale YouTube i na Facebooku Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie.
Godło „Teraz Polska” symbolizuje cechy i walory, których szczególnie potrzebują dzisiejsi konsumenci.
Czy jakość jest kluczową wartością dla konsumentów? O odpowiedź poprosiliśmy liderów przedsiębiorstw działających na polskim rynku.
Administratorem Państwa danych osobowych jest Fundacja Best Place Europejski Instytut Marketingu Miejsc z siedzibą w Warszawie (00-033), przy ul. Górskiego 1. Z administratorem danych można się skontaktować poprzez adres e-mail: bestplace@bestplaceinstitute.org, telefonicznie pod numerem +48 22 201 26 94 lub pisemnie na adres Fundacji.
Państwa dane są i będą przetwarzane w celu wysyłki newslettera, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora. Uzasadnionymi interesami administratora jest prowadzenie newslettera i informowanie osób zainteresowanych o działaniach Fundacji.
Dane osobowe będą udostępniane do wglądu dostawcom usług IT w zakresie niezbędnym do utrzymania infrastruktury IT.
Państwa dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu administratora, chyba że wyrażą Państwo sprzeciw wobec przetwarzania danych w wymienionym celu.
Uprzejmie informujemy, iż przysługuje Państwu prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, do ich sprostowania, do usunięcia, prawo do ograniczenia przetwarzania, do sprzeciwu na przetwarzanie a także prawo do przenoszenia danych (o ile będzie to technicznie możliwe). Przysługuje Państwu także możliwość skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub do właściwego sądu.
Podanie danych jest niezbędne do subskrypcji newslettera, niepodanie danych uniemożliwi wysyłkę.