Laureat Godła „Teraz Polska”. TUZ Ubezpieczenia z wyjątkowym produktem na polskim rynku

O nowym produkcie, konkurencji, potrzebach klientów oraz o tym, że innowacyjna polisa Bezpieczny Dom chroni także kota i psa mówią prezes i menedżerowie TUZ Ubezpieczenia.

Piotr Zadrożny, Prezes TUZ Ubezpieczenia:

TUZ Ubezpieczenia zrobił duży skok rozwojowy w ostatnich paru latach. Potwierdzają to nowe produkty, nagrody i wyniki finansowe. Kolejne wyróżnienia, w tym od Komisji Nadzoru Finansowego, pokazują, że jesteśmy dla klientów firmą przyjazną.

W konkursie „Teraz Polska” wystartowaliśmy z kilku powodów, z których dwa są najistotniejsze. Pierwszy to prestiż Godła „Teraz Polska”, jego rozpoznawalność i nasze osobiste, pozytywne doświadczenia z produktami i usługami oznaczonymi tym znakiem. Drugim powodem była chęć zweryfikowania atrakcyjności naszego nowego ubezpieczenia domu lub mieszkania przez niezależnych ekspertów oceniających produkty i usługi na tle całego rynku, nie tylko finansowego i ubezpieczeniowego. Wierzymy w jakość naszego produktu i chcieliśmy uzyskać potwierdzenie, że Bezpieczny Dom wyróżnia się również na tle innych dostępnych na całym polskim rynku produktów i usług. Cieszymy się, że tak właśnie się stało.

Godło „Teraz Polska” jest jak olimpijski złoty medal – będziemy go prezentować z dumą. Tym bardziej że jesteśmy polską firmą, pracujemy z myślą o mieszkańcach Polski i staramy się, aby byli zadowoleni z naszych produktów.

Dawid Piasecki, Członek Zarządu TUZ Ubezpieczenia

Na rynku ubezpieczeniowym konkurujemy z dużymi firmami zagranicznymi, które są też gigantami na rynkach międzynarodowych. TUZ Ubezpieczenia to polska firma, która w 2023 roku będzie obchodzić dopiero 20-lecie działalności. Trudno porównywać potencjał światowych gigantów z tak młodą polską firmą, ale bardzo się staramy konkurować i, jak widać, udaje nam się wygrywać. Wykonaliśmy dużą pracę, aby stworzyć ubezpieczenia na naprawdę najwyższym poziomie. Nowoczesne, kompletne, przyjazne i odpowiadające na współczesne potrzeby klientów. Taki miał być nasz Bezpieczny Dom i taki jest. Ten produkt jest mi szczególnie bliski również osobiście. Bardzo chciałem, żeby w standardowej wersji polisy Bezpieczny Dom była zawarta Druga Opinia Medyczna. Dom tworzą przecież domownicy, czyli nasi najbliżsi. To ważne, aby byli chronieni na wypadek czyjejś pomyłki, nieprecyzyjnej diagnozy czy nienajlepszego sposobu leczenia. Jestem naprawdę dumny z tego ubezpieczenia.

Artur Stępień, Członek Zarządu TUZ Ubezpieczenia

Z wielu powodów Bezpieczny Dom jest ubezpieczeniem wyjątkowym i innowacyjnym. Nasza polisa wyróżnia się ze względu na zakres ochrony podstawowej i użytecznych rozszerzeń ochrony, stanowiących wartość dodaną. To znacznie więcej niż tylko ubezpieczenie domu lub mieszkania. To również ochrona naszych bliskich, rodziny lub współlokatorów, a nawet naszych czworonożnych przyjaciół: kotów lub psów. Cieszę się, bo o Bezpiecznym Domu można mówić i mówić: o szerokim zakresie ubezpieczenia, o 22 usługach Assistance zawartych w polisie, o Drugiej Opinii Medycznej i o wielu innych korzyściach płynących z tego ubezpieczenia. Przewag konkurencyjnych Bezpieczny Dom ma wiele i chyba każdy znajdzie w tym ubezpieczeniu to, co jest dla niego szczególnie ważne.

Magdalena Stefan, główna twórczyni produktu-usługi Bezpieczny Dom, obecnie analityk biznesowy

Ubezpieczenie Bezpieczny Dom zostało stworzone z myślą o naszych rodzinach i miało odpowiadać na potrzeby naszych Klientów w nieustannie zmieniającym się świecie. W prace nad powstawaniem tego ubezpieczenia włożyłam całe serce, więc jako twórca produktu jestem zaszczycona, że produkt został doceniony Godłem „Teraz Polska”. To utwierdzi Klientów TUZ Ubezpieczenia, że dokonali właściwego wyboru.

Rafał Rostkowski, Dyrektor ds. PR

Pamiętam, że w czasach studenckich znajomi częstowali torcikiem wedlowskim ze znakiem „Teraz Polska”, a wkrótce później sam zacząłem kupować wafelki „Prince Polo”, właśnie z powodu widocznego na opakowaniu charakterystycznego biało-czerwonego znaku. Kiedy rok temu dostałem informację, że Zarządowi TUZ Ubezpieczenia zależy na zdobyciu Godła „Teraz Polska” i firma chciałaby, żebym poprowadził ten projekt i osiągnął cel za pierwszym razem, zdałem sobie sprawę, że to jedno z największych wyzwań w mojej karierze zawodowej. Pomyślałem, że wygranie tak prestiżowej nagrody przez towarzystwo ubezpieczeniowe – zachowując proporcje – byłoby jak zdobycie Oscara dla polskiego filmu. Wiedziałem już, że Bezpieczny Dom to świetne ubezpieczenie, ale przecież wiele wybitnych filmów nie zostało wyróżnionych Oscarem… Przygotowanie aplikacji i emocje związane z kolejnymi etapami Konkursu „Teraz Polska” to była przygoda, której nigdy nie zapomnę. Staram się prowadzić sportowy tryb życia, jeść mało słodyczy, ale z okazji tego sukcesu pozwolę sobie na jedno „Prince Polo”, a może nawet na więcej.

Czytaj także

Najciekawsze artykuły i wywiady wprost na Twoją skrzynkę pocztową!

Administratorem Państwa danych osobowych jest Fundacja Best Place Europejski Instytut Marketingu Miejsc z siedzibą w Warszawie (00-033), przy ul. Górskiego 1. Z administratorem danych można się skontaktować poprzez adres e-mail: bestplace@bestplaceinstitute.org, telefonicznie pod numerem +48 22 201 26 94 lub pisemnie na adres Fundacji.

Państwa dane są i będą przetwarzane w celu wysyłki newslettera, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora. Uzasadnionymi interesami administratora jest prowadzenie newslettera i informowanie osób zainteresowanych o działaniach Fundacji.

Dane osobowe będą udostępniane do wglądu dostawcom usług IT w zakresie niezbędnym do utrzymania infrastruktury IT.

Państwa dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu administratora, chyba że wyrażą Państwo sprzeciw wobec przetwarzania danych w wymienionym celu.

Uprzejmie informujemy, iż przysługuje Państwu prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, do ich sprostowania, do usunięcia, prawo do ograniczenia przetwarzania, do sprzeciwu na przetwarzanie a także prawo do przenoszenia danych (o ile będzie to technicznie możliwe). Przysługuje Państwu także możliwość skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub do właściwego sądu.

Podanie danych jest niezbędne do subskrypcji newslettera, niepodanie danych uniemożliwi wysyłkę.