Jak zdobyć Godło „Teraz Polska”? Dowiemy się 25 stycznia o 11-tej

  • Chcesz zwiększyć sprzedaż?
  • Myślisz o skalowaniu biznesu?
  • Planujesz przenieść swoją firmę na wyższy poziom?

Wystartuj w 32.edycji Konkursu „Teraz Polska” i zdobądź Godło „Teraz Polska”!

Jak to zrobić, dowiesz się podczas bezpłatnego webinaru, który obędzie się 25 stycznia o godzinie 11:00.

Dyrektor Konkursu „Teraz Polska” Michał Lipiński przedstawi  korzyści dla przedsiębiorców z posługiwania się Godłem „Teraz Polska” oraz wyjaśni jak przebiegają procedury konkursowe: od etapu rejestracji, weryfikacji i ocen eksperckich aż po wyłonienie laureatów przez Kapitułę Konkursu.

Żadne pytanie zadane na czacie nie pozostanie bez odpowiedzi!

 

Michał Lipiński:  - Godło „Teraz Polska” to wyjątkowe narzędzie marketingowe, gdyż należy do najlepiej rozpoznawalnych znaków promocyjnych w Polsce. Według badań zrealizowanych w październiku 2021 r. przez ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku ponad 78 proc. respondentów prawidłowo rozpoznaje znak „Teraz Polska”. Aż 87,8 proc. badanych uważa, że Godło „Teraz Polska” jest dobrym sposobem oznaczania polskich produktów i usług wysokiej jakości, zaś 77 proc. zadeklarowało, że ów znak umieszczony na opakowaniu produktu zachęca ich do zakupu.

Co tak naprawdę Godło „Teraz Polska” daje firmom? Mniejszym pomaga w promocji. A co daje największym rynkowym liderom, których nie brak wśród laureatów?  Duże firmy startują po Godło, gdyż dzięki niemu w prosty i czytelny sposób komunikują swoim odbiorcom, że polska jakość jest ich priorytetem.

 

KLIKNIJ i zarejestruj się na bezpłatny webinar „Jak zdobyć Godło „Teraz Polska” już dziś! Liczba uczestników jest ograniczona!.
 

 

 

Czytaj także

Najciekawsze artykuły i wywiady wprost na Twoją skrzynkę pocztową!

Administratorem Państwa danych osobowych jest Fundacja Best Place Europejski Instytut Marketingu Miejsc z siedzibą w Warszawie (00-033), przy ul. Górskiego 1. Z administratorem danych można się skontaktować poprzez adres e-mail: bestplace@bestplaceinstitute.org, telefonicznie pod numerem +48 22 201 26 94 lub pisemnie na adres Fundacji.

Państwa dane są i będą przetwarzane w celu wysyłki newslettera, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora. Uzasadnionymi interesami administratora jest prowadzenie newslettera i informowanie osób zainteresowanych o działaniach Fundacji.

Dane osobowe będą udostępniane do wglądu dostawcom usług IT w zakresie niezbędnym do utrzymania infrastruktury IT.

Państwa dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu administratora, chyba że wyrażą Państwo sprzeciw wobec przetwarzania danych w wymienionym celu.

Uprzejmie informujemy, iż przysługuje Państwu prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, do ich sprostowania, do usunięcia, prawo do ograniczenia przetwarzania, do sprzeciwu na przetwarzanie a także prawo do przenoszenia danych (o ile będzie to technicznie możliwe). Przysługuje Państwu także możliwość skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub do właściwego sądu.

Podanie danych jest niezbędne do subskrypcji newslettera, niepodanie danych uniemożliwi wysyłkę.