Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego przyjmuje zgłoszenia do 31 stycznia 2025 r.
Niestety w nowej technologiczno-geopolitycznej globalnej partii szachów, w której otwarcie należy oczywiście do USA, Polska traci rangę pierwszoplanowego sojusznika.
Poznaj najważniejsze trendy kształtujące przyszłość biznesu w 2025 roku.
Rok 2025 przynosi dynamiczne zmiany na polskim rynku pracy, stwarzając jednocześnie szanse i wyzwania dla pracowników oraz pracodawców.
Dziś, w dobie rewolucji technologicznej napędzanej sztuczną inteligencją, automatyzacją i cyfryzacją, wracają obawy z czasów rewolucji przemysłowej.
Dziesięć najpopularniejszych artykułów "Magazynu Teraz Polska" w 2024 roku.
W coraz bardziej konkurencyjnym środowisku korporacyjnym istnieje potrzeba rozwijania czegoś, co moglibyśmy nazwać Duchem Biznesu – zestawu wartości, które podobnie jak Spirit of Curling, budują zdrową, etyczną i zrównoważoną kulturę pracy firmy.
Wojna, zagrożone środowisko, wymykająca się nam spod kontroli technologia – to trzy główne strachy naszych czasów.
Felieton Marcina Rosołowskiego.
Z Arturem Kurasińskim rozmawia Adam Mikołajczyk.
Z Dariuszem Żukiem rozmawia Adam Mikołajczyk.
Z drem Janem Olbrychtem rozmawia Kamil Broszko.
Z Ewą Micke-Broniarek i Wojciechem Głowackim rozmawia Marzena Tataj.
Z Natalią Okoń-Rudnicką rozmawia Irmina Dubaniowska-Kutek.
Z dr Agatą Kołodziejczyk rozmawia Kamil Broszko.
Z prof. Grzegorzem Broną rozmawia Kamil Broszko.
Z Krystyną Zachwatowicz Wajdą rozmawia Kamil Broszko.
Jak rozbudzać zainteresowanie dzieci kulturą fizyczną i wyławiać talenty sportowe oraz jaka powinna być rola polskiego biznesu w rozwoju kultury fizycznej dzieci i młodzieży. Przedstawiamy relację z dyskusji zorganizowanej przez Fundację Polskiego Godła promocyjnego, laureata Konkursu "Teraz Polska".
Z Magdaleną i Januszem Demkowiczami rozmawia Kamil Broszko.
Administratorem Państwa danych osobowych jest Fundacja Best Place Europejski Instytut Marketingu Miejsc z siedzibą w Warszawie (00-033), przy ul. Górskiego 1. Z administratorem danych można się skontaktować poprzez adres e-mail: bestplace@bestplaceinstitute.org, telefonicznie pod numerem +48 22 201 26 94 lub pisemnie na adres Fundacji.
Państwa dane są i będą przetwarzane w celu wysyłki newslettera, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora. Uzasadnionymi interesami administratora jest prowadzenie newslettera i informowanie osób zainteresowanych o działaniach Fundacji.
Dane osobowe będą udostępniane do wglądu dostawcom usług IT w zakresie niezbędnym do utrzymania infrastruktury IT.
Państwa dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu administratora, chyba że wyrażą Państwo sprzeciw wobec przetwarzania danych w wymienionym celu.
Uprzejmie informujemy, iż przysługuje Państwu prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, do ich sprostowania, do usunięcia, prawo do ograniczenia przetwarzania, do sprzeciwu na przetwarzanie a także prawo do przenoszenia danych (o ile będzie to technicznie możliwe). Przysługuje Państwu także możliwość skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub do właściwego sądu.
Podanie danych jest niezbędne do subskrypcji newslettera, niepodanie danych uniemożliwi wysyłkę.