Polskie Puzzle układała młodzież z Torunia

  • Fot. Gregor Laubsch
    Fot. Gregor Laubsch

5 marca br. w ramach projektu Polskie Puzzle, podczas XX Forum Gospodarczego w Toruniu, odbył się panel pt. „Rola młodych Polaków w kreowaniu marki Polska”, zorganizowany przez Fundację Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska” i Fundację Best Place – Europejski Instytut Marketingu Miejsc.

 

Młodość i kapitał intelektualny to atuty strategiczne, na których można oprzeć siłę marki Polska – przywitał wszystkich zebranych Krzysztof Przybył, prezes Fundacji „Teraz Polska”. – To młode pokolenie za kilka, kilkanaście lat przejmie stery w różnych obszarach życia publicznego.

Celem spotkania była inspiracja i zachęcenie młodych Polaków do aktywnego uczestnictwa w życiu publicznym, realizowania własnych pasji i marzeń, które często, wraz z sukcesem indywidualnym, przekładają się na promocję naszego kraju. O tym, że warto gonić młodzieńcze marzenia, przekonywali „piękni dwudziestoletni”, m.in. Zofia Noceti-Klepacka – medalistka olimpijska w windsurfingu, Łukasz Jakóbiak – pomysłodawca internetowego talk show „20m2 Łukasza”, a także Anna Watza z agencji Planet PR, która opowiedziała historię polskiego łazika marsjańskiego.

Wprowadzenia w temat marketingu narodowego dokonał dr Jarosław Górski z Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego. – Chociaż nasz kraj nie wypracował dotąd jednolitej, silnej i dobrze rozpoznawalnej marki Polska, to jednak nie ma większych wątpliwości, na jakich atutach tę markę należałoby oprzeć – mówił dr Górski. – Twórcza przekora jako w zasadzie trafna, choć nierealizowana idea przewodnia promocji Polski w świecie to pomysł na markę, za którą stoi polska kreatywność, energia działania, przedsiębiorczość i witalność.

Jako dziecko miałam marzenie, żeby zdobyć medal olimpijski. Udało mi się na igrzyskach w Londynie. To wielki sukces dla mnie, dla rodziny, przyjaciół, dla Polski – wspominała Zofia Klepacka. – Pamiętajcie, jeżeli czegoś pragniecie, o czymś marzycie, to możecie to osiągnąć. Nieważne jest, skąd pochodzicie i czy macie dużo pieniędzy. Liczy się wola i ciężka praca.

Łukasz Jakóbiak przekonywał natomiast, że wszystko – nawet małą kawalerkę w szarym bloku – można zamienić w atut, wystarczy mieć dobry pomysł na siebie.

 

TAGI:

1/2013

Czytaj także

Najciekawsze artykuły i wywiady wprost na Twoją skrzynkę pocztową!

Administratorem Państwa danych osobowych jest Fundacja Best Place Europejski Instytut Marketingu Miejsc z siedzibą w Warszawie (00-033), przy ul. Górskiego 1. Z administratorem danych można się skontaktować poprzez adres e-mail: bestplace@bestplaceinstitute.org, telefonicznie pod numerem +48 22 201 26 94 lub pisemnie na adres Fundacji.

Państwa dane są i będą przetwarzane w celu wysyłki newslettera, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora. Uzasadnionymi interesami administratora jest prowadzenie newslettera i informowanie osób zainteresowanych o działaniach Fundacji.

Dane osobowe będą udostępniane do wglądu dostawcom usług IT w zakresie niezbędnym do utrzymania infrastruktury IT.

Państwa dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu administratora, chyba że wyrażą Państwo sprzeciw wobec przetwarzania danych w wymienionym celu.

Uprzejmie informujemy, iż przysługuje Państwu prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, do ich sprostowania, do usunięcia, prawo do ograniczenia przetwarzania, do sprzeciwu na przetwarzanie a także prawo do przenoszenia danych (o ile będzie to technicznie możliwe). Przysługuje Państwu także możliwość skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub do właściwego sądu.

Podanie danych jest niezbędne do subskrypcji newslettera, niepodanie danych uniemożliwi wysyłkę.