Godło „Teraz Polska” to gwarancja najwyższej jakości
Według najnowszych badań przeprowadzonych przez Centrum Badań i Analiz Rynku (ASM) ponad 78 proc. ankietowanych spotkało się z godłem „Teraz Polska” na produktach lub usługach. Znak „Teraz Polska” jest utożsamiany z wysoką jakością produktów i usług, co jednoznacznie potwierdzają odpowiedzi respondentów. Ma to ogromne znaczenie w kontekście preferencji zakupowych Polaków, ponieważ od 2017 r. badani deklarują, że to właśnie jakość odgrywa najważniejszą rolę podczas codziennych zakupów.
Godło „Teraz Polska” to jedna z najsilniejszych marek w kraju, która łączy w sobie najwyższą jakość i polskie pochodzenie, czyli dwie wartości najbardziej pożądane przez polskich konsumentów. Ankietowani, zapytani o skojarzenia z produktami i usługami nagrodzonymi Godłem „Teraz Polska”, aż w 90 proc. wskazują polskie pochodzenie, dużą rozpoznawalność i stabilną jakość.
Co więcej, odpowiedzi ankietowanych dowodzą skuteczności znaku jako narzędzia wspierającego sprzedaż. 88 proc. polskich konsumentów uważa, że Godło „Teraz Polska” jest dobrym sposobem oznaczania wysokiej jakości polskich produktów i usług, a także – co warte podkreślenia – zachęca ich do zakupu.
Wyniki badania kolejny rok z rzędu potwierdzają, że Godło „Teraz Polska” budzi zaufanie klientów i wzmacnia prestiż marki, a także bezpośrednio wpływa na decyzje zakupowe.
SODAŻ TERAZ POLSKA 2021 – POBIERZ PEŁNY RAPORT
Na przestrzeni lat Godło „Teraz Polska” stało się marką samą w sobie. Jego siła rynkowa, a także wysoka rozpoznawalność wzmacniają konkurencyjność i prestiż nagrodzonych Laureatów, nie tylko w Polsce, ale również za granicą. - Kapitał społeczny i gospodarczy zgromadzony pod symbolem „Teraz Polska” ma wielki potencjał, aby pracować na rzecz rozwoju Polski i jej promocji w świecie. Cieszy fakt, że tak liczne produkty pochodzące z polskich przedsiębiorstw znajdują uznanie u międzynarodowych odbiorców – mówi prof. Michał Kleiber przewodniczący Kapituły Konkursu. I dodaje, że doskonałym dowodem na to, jest dynamiczny rozwój firmy Fakro Sp. z o.o., która w 1996 roku zdobyła godło „Teraz Polska”, a wkrótce po tym stała się globalnym graczem i wiceliderem rynku okien dachowych z 15 proc. udziałem w światowej sprzedaży.
Każdy przedsiębiorca potrzebuje rozpoznawalnej marki i pomysłu, jak ją promować. – Na decyzję zakupową składa się nie tylko ocena walorów produktu, ale także emocje. Klienci wybierają marki, za którymi stoją wartości czy historie spójne z ich oczekiwaniami, pragnieniami, potrzebami. To wszystko odnajdują w biało-czerwonym znaku „Teraz Polska”. Dowodzą tego twarde dane. Dlatego serdecznie zachęcam wszystkich przedsiębiorców do wzięcia udziału w 32. edycji Konkursu. To doskonała szansa, by stać się wizytówką polskiej gospodarki – dodaje Michał Lipiński, dyrektor Konkursu „Teraz Polska”.
SODAŻ TERAZ POLSKA 2021 – POBIERZ PEŁNY RAPORT
UWAGA: Konkurs „Teraz Polska”! Możesz już zgłosić PRODUKT, USŁUGĘ LUB INNOWACJĘ. Warunki konkursu i ankieta rejestracyjna dostępne są na stronie Terazpolskafirma.pl. W celu uzyskania szczegółowych informacji można również kontaktować się z biurem Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego: nr tel. 22 826 01 91, e-mail: konkurs@terazpolska.pl