O dorastaniu w środowisku bohemy, pasji twórczej i dydaktycznej, relacji z ojcem oraz o polskiej szkole plakatu i Banksym z Katarzyną Stanny rozmawiają Marzena Tataj i Kamil Broszko.
O różnych miarach sukcesu artystycznego oraz o wytrwałości, która jest nie mniej ważna niż talent i pracowitość, z Grzegorzem Myćką rozmawiają Marzena Tataj i Kamil Broszko.
O polskiej szkole plakatu, krytyce na Facebooku i o branży reklamowej z Andrzejem Pągowskim rozmawiają Marzena Tataj i Kamil Broszko
O polskim logotypie, który jest znany na całym świecie, symbolice znaku „Solidarność” oraz o tym, że sztuka może uczestniczyć w wielkich historycznych wydarzeniach...
O duchach dawnych twórców i ich wpływie na współczesną sztukę, urzekającej abstrakcji i o edukacji artystycznej z Kingą Nowak rozmawia Kamil Broszko.
O nonsensach we współczesnej sztuce, polskich elitach i polityce schlebiającej najniższym gustom z Rafałem Olbińskim rozmawiają Marzena Tataj i Kamil Broszko.
O trudach tworzenia filmu, szczerości malarstwa, polskim akcencie Jeremy’ego Ironsa i pułapkach czyhających w Kalifornii z Jerzym Skolimowskim rozmawiają...
O inspiracji, reakcji społecznej i o warsztacie twórczym z Martą Frej rozmawia Kamil Broszko.
Piąty konkurs na okładkę magazynu „Teraz Polska” wygrywa Stanisław Gajewski. Nagrodę specjalną jury otrzymuje Magdalena Grodzka.
O pracy ciągłej, niechęci do autoportretu oraz o kupowaniu supersamochodów z Edwardem Dwurnikiem, malarzem i grafikiem, rozmawiają Kamil Broszko i Marzena Tataj.
O dokumentowaniu najnowszej historii, najważniejszych kadrach oraz o tym, czy przy pomocy aparatu fotograficznego można zmienić świat, z Chrisem Niedenthalem rozmawia Kamil Broszko.
Pewnego zimowego wieczoru na początku lat 50. na przy kościelnym placu w zasypanym śniegiem Wieluniu odkryłem piękno nieba i ogrom kosmosu.
Czwarty konkurs na okładkę magazynu „Teraz Polska” wygrywa Stanisław Gajewski z Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie.
Lubomir Tomaszewski to polsko-amerykański artysta światowego formatu, który swoją karierę rozpoczął od porcelanowej rzeźby kameralnej.
O sztuce w czasach terroru i Internetu, mimowolnym uwikłaniu jednostki w politykę i o znaczeniu polskiej szkoły plakatu z grafikiem Michałem Batorym rozmawia Kamil Broszko.
Z Tomaszem Opasińskim, grafikiem i dyrektorem kreatywnym Entertainment Advertising Boutique – ImageMassive, tworzącym plakaty filmowe dla fabryki snów, rozmawia Adam Mikołajczyk.
Malarz i grafik. Maluje obrazy, tworzy plakaty i filmy animowane. Mieszka i pracuje w Warszawie. Jego twórczość prezentowano na wystawach w Polsce i za granicą.
Administratorem Państwa danych osobowych jest Fundacja Best Place Europejski Instytut Marketingu Miejsc z siedzibą w Warszawie (00-033), przy ul. Górskiego 1. Z administratorem danych można się skontaktować poprzez adres e-mail: bestplace@bestplaceinstitute.org, telefonicznie pod numerem +48 22 201 26 94 lub pisemnie na adres Fundacji.
Państwa dane są i będą przetwarzane w celu wysyłki newslettera, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora. Uzasadnionymi interesami administratora jest prowadzenie newslettera i informowanie osób zainteresowanych o działaniach Fundacji.
Dane osobowe będą udostępniane do wglądu dostawcom usług IT w zakresie niezbędnym do utrzymania infrastruktury IT.
Państwa dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu administratora, chyba że wyrażą Państwo sprzeciw wobec przetwarzania danych w wymienionym celu.
Uprzejmie informujemy, iż przysługuje Państwu prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, do ich sprostowania, do usunięcia, prawo do ograniczenia przetwarzania, do sprzeciwu na przetwarzanie a także prawo do przenoszenia danych (o ile będzie to technicznie możliwe). Przysługuje Państwu także możliwość skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub do właściwego sądu.
Podanie danych jest niezbędne do subskrypcji newslettera, niepodanie danych uniemożliwi wysyłkę.