Ważna informacja dla firm! Dodatkowe dwa tygodnie na zgłoszenie do Konkursu „Teraz Polska”

Do 12 lutego 2021 r. można zgłaszać produkty, usługi lub innowacje do 31. edycji Konkursu „Teraz Polska”. Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego przedłużyła termin składania wniosków konkursowych, dzięki czemu więcej firm będzie miało szansę na uzyskanie prestiżowego Godła „Teraz Polska”.

Zgłoszenie produktu, usługi lub innowacji do Konkursu „Teraz Polska” nie jest skomplikowane, jednak nie warto tego robić na ostatnią chwilę. – Do 12 lutego należy przesłać do Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego wypełnioną ankietę weryfikacyjną (wniosek konkursowy). Aby otrzymać wniosek, należy wcześniej wypełnić na stronie www.terazpolska.pl ankietę rejestracyjną – mówi Michał Lipiński, dyrektor Konkursu „Teraz Polska”. – W razie pytań jesteśmy do dyspozycji i chętnie pomagamy w procesie aplikowania do Konkursu – dodaje Lipiński.

A dlaczego w ogóle warto wziąć w nim udział? Godło „Teraz Polska” należy do najefektywniejszych znaków promocyjnych. Od 30 lat pomaga konsumentom, rzetelnie wskazując to, co najlepsze na polskim rynku. Według badań konsumenckich ponad 70% respondentów uważa, że produkty i usługi oznaczone symbolem „Teraz Polska” charakteryzują się wysoką jakością, są nowoczesne oraz mają atut krajowego pochodzenia. Wysoka rozpoznawalność znaku „Teraz Polska” wśród konsumentów wpływa pozytywnie na działania promocyjne firm – laureatów Konkursu, wspomaga budowanie marki, a także wzbudza zaufanie do przedsiębiorstwa wśród kontrahentów i partnerów biznesowych.

W Konkursie „Teraz Polska” może wziąć każdy przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą od co najmniej 12 miesięcy, którego produkty i usługi są obecne na polskim rynku od co najmniej 6 miesięcy. Nie jest ważna wielkość firmy czy rynek, na którym działa. Co roku laureatami zostają zarówno małe, rodzinne firmy, jaki i największe polskie przedsiębiorstwa. Zastosowanie jakości jako głównego kryterium oceny sprawia, że szansę na sukces w Konkursie mają reprezentanci wszystkich branż, niezależnie od wielkości i skali działania.

Wygrana w Konkursie wiąże się z szeregiem korzyści dla firm – od udziału w Gali „Teraz Polska” odbywającej się w Teatrze Wielkim w Warszawie, po prawo do znakowania logo „Teraz Polska” zwycięskich produktów i usług oraz uczestnictwo w spotkaniach Klubu „Teraz Polska”, umożliwiających nawiązanie nowych kontaktów, wymianę poglądów i doświadczeń.  Fundacja zapewnia także laureatom silną obecność medialną, co jest możliwe dzięki współpracy z najważniejszymi krajowymi redakcjami.

Wszelkie informacje na temat Konkursu można uzyskać na stronie www.terazpolska.pl, a także telefonicznie (tel. 22 826 01 91; 22 201 26 90) lub drogą mailową (konkurs@terazpolska.pl).

Czytaj także

Najciekawsze artykuły i wywiady wprost na Twoją skrzynkę pocztową!

Administratorem Państwa danych osobowych jest Fundacja Best Place Europejski Instytut Marketingu Miejsc z siedzibą w Warszawie (00-033), przy ul. Górskiego 1. Z administratorem danych można się skontaktować poprzez adres e-mail: bestplace@bestplaceinstitute.org, telefonicznie pod numerem +48 22 201 26 94 lub pisemnie na adres Fundacji.

Państwa dane są i będą przetwarzane w celu wysyłki newslettera, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora. Uzasadnionymi interesami administratora jest prowadzenie newslettera i informowanie osób zainteresowanych o działaniach Fundacji.

Dane osobowe będą udostępniane do wglądu dostawcom usług IT w zakresie niezbędnym do utrzymania infrastruktury IT.

Państwa dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu administratora, chyba że wyrażą Państwo sprzeciw wobec przetwarzania danych w wymienionym celu.

Uprzejmie informujemy, iż przysługuje Państwu prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, do ich sprostowania, do usunięcia, prawo do ograniczenia przetwarzania, do sprzeciwu na przetwarzanie a także prawo do przenoszenia danych (o ile będzie to technicznie możliwe). Przysługuje Państwu także możliwość skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub do właściwego sądu.

Podanie danych jest niezbędne do subskrypcji newslettera, niepodanie danych uniemożliwi wysyłkę.