Sprawdź, czy możesz zdobyć prestiżowe Godło „Teraz Polska” i zwiększyć sprzedaż
Konkurs „Teraz Polska” adresowany jest do przedsiębiorców i firm oferujących wysokiej jakości produkty lub usługi oraz jednostek wdrażających projekty innowacyjne.
Do Konkursu mogą przystąpić osoby fizyczne, osoby prawne lub jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej spełniające następujące warunki formalne:
- podmiot prowadzi działalność gospodarczą od co najmniej 12 miesięcy,
- podmiot nie prowadzi działalności na podstawie umowy licencyjnej lub franczyzowej,
- zgłaszane produkty/usługi są przedmiotem własnej działalności zakładu zgłaszającego,
- zgłaszane produkty/usługi są obecne na rynku polskim od co najmniej 6 miesięcy.
Co warte podkreślenia, w Konkursie „Teraz Polska” wielkość firmy i branża nie ma znaczenia. Laureatami corocznie zostają zarówno małe rodzinne przedsiębiorstwa, jak i duże firmy działające na rynkach zagranicznych. Branże tradycyjne, takie jak spożywcza czy budowlana, a także startupy wykorzystujące sztuczną inteligencję. To właśnie ta różnorodność jest atutem polskiej gospodarki i Konkursu. Najważniejsze kryteria oceny to jakość, nowoczesność i innowacyjność produktu/usługi, a także efektywność działania firmy.
– Organizując ponad 30 lat temu pierwszą edycję Konkursu „Teraz Polska”, mieliśmy jeden cel: pokazać Polakom, że nasze rodzime produkty są dobrej jakości i z sukcesem mogą konkurować ze swoimi zagranicznymi odpowiednikami. Dziś nikogo nie trzeba przekonywać, że polskim markom warto zaufać – kwituje Krzysztof Przybył, prezes Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego, organizatora Konkursu „Teraz Polska”.
Termin nadsyłania zgłoszeń mija 29 stycznia 2020 roku.
Chcesz by Twoja firma mogła oznaczyć produkty i usługi Godłem „Teraz Polska”? Skontaktuj się z nami! (tel. 22 826 01 91, e-mail: konkurs@terazpolska.pl). Odpowiemy na wszystkie pytania i pomożemy w przygotowaniu zgłoszenia.