Produkty spożywcze w gronie laureatów „Teraz Polska”

  • Fot. Pixabay
    Fot. Pixabay
Konkurs „Teraz Polska” od ponad 30 lat wyróżnia najlepsze polskie produkty i usługi. Dotychczas wzięło w nim udział 5 tys. polskich firm reprezentujących wszystkie branże krajowej gospodarki. Wśród blisko 800 laureatów są zarówno duże polskie przedsiębiorstwa z sukcesami eksportowymi, jak i małe firmy rodzinne. Mimo, że od kilku lat można zaobserwować wyraźny trend na innowacje i wysoką technologię, wśród nagrodzonych nie brakuje przedsiębiorstw z branży spożywczej, a w tym producentów wyrobów tradycyjnych.

Od kilku lat badania rynku wyraźnie wskazują, że polski konsument jest patriotą. Chętnie i często sięga po krajowe produkty spożywcze i świadomie wspiera polską gospodarkę. Moda na patriotyzm konsumencki dodatkowo przybrała na sile po ogłoszeniu pandemii koronawirusa. Wielu polskich konsumentów zrozumiało, że ich jednostkowe decyzje zakupowe mają realny wpływ na kondycję krajowej gospodarki i PKB.

Godło „Teraz Polska” od ponad 30 lat pomaga klientom zlokalizować na półkach sklepowych polskie towary najwyższej jakości. Ten biało-czerwony emblemat należy do najefektywniejszych znaków promocyjnych - ponad 70% respondentów uważa, że produkty nim oznaczone charakteryzują się wysoką jakością, są nowoczesne oraz posiadają atut krajowego pochodzenia. – Polacy wybierają produkty oznaczone Godłem „Teraz Polska”, bo są świadomymi konsumentami i wiedzą, że to jest najlepsze dla nich, dla ich rodzin i dla całej polskiej gospodarki. Polacy, co również wynika z badań, są świadomymi patriotami i pocieszające jest, że dotyczy to wszystkich pokoleń, w tym również ludzi młodych – mówi Krzysztof Przybył, prezes Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska”.

Wśród laureatów Konkursu „Teraz Polska” reprezentujących branżę spożywczą znalazło się w tym roku dwóch reprezentantów:

Zakłady Mięsne „Dobrosławów” Henryk Amanowicz to polska firma rodzinna z ponad dwudziestopięcioletnią tradycją w branży mięsnej. Jeden z największych pracodawców na terenie województwa lubelskiego. Od 2005 roku buduje sieć sklepów firmowych. Zdaniem Henryka Amanowicza, tajemnicą sukcesu nagrodzonych produktów jest świeże mięso wysokiej jakości, pozyskane wyłącznie z krajowego chowu, peklowanie z zastosowaniem oryginalnej mieszanki przypraw i aromatów. Niepowtarzalne walory smakowe i niezmiennie wysoka jakość sprawiają, że wyroby te cieszą się rosnącym zainteresowaniem klientów.

Przedsiębiorstwo Handlowe MB Monika Brochocka na podstawie swoich doświadczeń w produkcji kawy ziarnistej pod nazwą Siedlecka Manufaktura Kawy podjęło się wprowadzenia na polski rynek bezkofeinowej kawy z korzenia mniszka lekarskiego, który od dawna jest doceniany w zielarstwie w Ameryce, Azji, a także w Europie. W 2020 roku w Urzędzie Patentowym RP został zastrzeżony znak „Polski Mniszek” oraz proces technologiczny nowej kawy o wielu właściwościach prozdrowotnych. Kawa z mniszka lekarskiego zawiera wiele cennych pierwiastków, poprawia odporność i metabolizm, reguluje pracę wątroby, przemianę materii i detoksykację organizmu oraz wspiera leczenie infekcji dróg moczowych.

W ubiegłych edycjach Konkursu „Teraz Polska” nagrodzono wiele firm z branży spożywczej. Biało-czerwone godło zdobyli między innymi: Suempol, Taurus, SM Strzałkowo, SM Lazur, Piekarnia Złoty Kłos, Maspex.

Warto wspomnieć, że zakończenie 31. edycji Konkursu „Teraz Polska” jest również momentem, od którego można zgłaszać produkty i usługi do 32. edycji.Już dzisiaj zachęcam do udziału w Konkursie. Warto ubiegać się o Godło „Teraz Polska”, ponieważ jest ono dla klientów najlepszą i uznawaną przez nich samych wskazówką, że dany produkt lub usługa cechują się najwyższą jakością i polskim pochodzeniem – dodaje Michał Lipiński, dyrektor Konkursu „Teraz Polska”.

Czytaj także

Najciekawsze artykuły i wywiady wprost na Twoją skrzynkę pocztową!

Administratorem Państwa danych osobowych jest Fundacja Best Place Europejski Instytut Marketingu Miejsc z siedzibą w Warszawie (00-033), przy ul. Górskiego 1. Z administratorem danych można się skontaktować poprzez adres e-mail: bestplace@bestplaceinstitute.org, telefonicznie pod numerem +48 22 201 26 94 lub pisemnie na adres Fundacji.

Państwa dane są i będą przetwarzane w celu wysyłki newslettera, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora. Uzasadnionymi interesami administratora jest prowadzenie newslettera i informowanie osób zainteresowanych o działaniach Fundacji.

Dane osobowe będą udostępniane do wglądu dostawcom usług IT w zakresie niezbędnym do utrzymania infrastruktury IT.

Państwa dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu administratora, chyba że wyrażą Państwo sprzeciw wobec przetwarzania danych w wymienionym celu.

Uprzejmie informujemy, iż przysługuje Państwu prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, do ich sprostowania, do usunięcia, prawo do ograniczenia przetwarzania, do sprzeciwu na przetwarzanie a także prawo do przenoszenia danych (o ile będzie to technicznie możliwe). Przysługuje Państwu także możliwość skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub do właściwego sądu.

Podanie danych jest niezbędne do subskrypcji newslettera, niepodanie danych uniemożliwi wysyłkę.