Branża budowlana i fotowoltaika w finale 31. edycji Konkursu „Teraz Polska”

  • Fot. Pixabay
    Fot. Pixabay
Konkurs „Teraz Polska” stanowi znakomite odzwierciedlenie trendów panujących w krajowej gospodarce. Branże budowlana, wykończenia wnętrz a także fotowoltaiczna przeżywają obecnie prawdziwą hossę i są uznaną na świecie polską specjalnością, stąd nieprzypadkowa obecność jej znakomitych reprezentantów w gronie finalistów 31. edycji.

Branże budowlana i wykończenia wnętrz są wielką siłą naszej gospodarki. Wielu jej przedstawicieli nie tylko świetnie radzi sobie na krajowym rynku, ale już dziś odważnie działa w świecie. Dają na to przykład również tegoroczni laureaci Konkursu „Teraz Polska”:

– Konkurs „Teraz Polska” jest dla nas swego rodzaju lustrem, w którym możemy się przejrzeć. Ukazuje szczery obraz tego, jak postrzegają nas nasi klienci, specjaliści z branży czy jury Konkursu, a nie to, jak my sami chcielibyśmy być postrzegani. Przystępując do rywalizacji o Godło „Teraz Polska”, chcemy pokazać, że jesteśmy gotowi na zweryfikowanie przez rynek. Jednocześnie mamy nadzieję, że spójny przekaz, jaki stoi za naszą marką – polskiej, rodzinnej firmy, która od lat konsekwentnie się rozwija – zostanie doceniony i znajdziemy się w gronie firm, które z dumą mogą reprezentować nasz kraj na arenie międzynarodowej – mówi Janusz Gawiński, dyrektor generalny Jawor-Parkiet.

W silnym związku z branżą budowlaną pozostaje fotowoltaika, która dzięki odpowiedzi na problemy związane z zanieczyszczeniem środowiska i zachęty finansowe jest na prawdziwej fali wznoszącej. Nieprzypadkowo wśród laureatów Konkursu „Teraz Polska” reprezentujących branżę energii odnawialnej znalazło się trzech reprezentantów:

  • Corab Partner – sieć partnerska firm instalacyjnych z branży fotowoltaicznej z polskim producentem systemów fotowoltaicznych Corab (Corab Sp. z o.o.);
  • moduły monokrystaliczne – serie Extreme, Extreme Plus, Nivo Extreme (Bruk-Bet Sp. z o.o.);
  • kompleksowa usługa doboru, sprzedaży, montażu i serwisu instalacji fotowoltaicznych oraz pomp ciepła wraz z koordynacją wszystkich formalności (Sunday Polska Sp. z o.o.).

Od początku stawiamy na innowacyjność, wysoką jakość i pilnujemy, aby produkty spełniały rygorystyczne normy. Dzięki temu nasza oferta doceniana jest na wielu europejskich rynkach. Zawsze naszą domeną były nowe technologie, dlatego od dekady oferujemy innowacyjne rozwiązania dla fotowoltaiki. Dzięki nagrodzonej sieci Corab Partner nowoczesne systemy fotowoltaiczne produkują zieloną energię na tysiącach dachów polskich domów czy firm – mówi Henryk Biały, prezes zarządu Corab Sp. z o.o.
Jesteśmy polskim start-upem z rodzimym kapitałem, dlatego decyzja o udziale w Konkursie „Teraz Polska” na tym etapie rozwoju firmy była dla nas naturalna. Już od sześciu lat z pasją i energią rozwijamy Sunday Polska. Od początku działalności na pierwszym miejscu stawialiśmy jakość świadczonych usług i profesjonalną obsługę klienta – przekonuje Marcin Pieczora, prezes zarządu Sunday Polska Sp. z o.o.

Godło „Teraz Polska” jest najbardziej rozpoznawalnym i najwyżej cenionym znakiem jakości i polskiego pochodzenia.
Polacy wybierają produkty i usługi oznaczone Godłem „Teraz Polska”, bo właśnie takich produktów i usług potrzebują. Są świadomymi konsumentami i wiedzą, że to jest najlepsze dla nich, dla ich rodzin i dla całej polskiej gospodarki. Polacy, co również wynika z badań, są świadomymi patriotami i pocieszające jest, że dotyczy to wszystkich pokoleń, w tym również ludzi młodych – mówi Krzysztof Przybył, prezes Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska”.

Warto wspomnieć, że zakończenie 31. edycji Konkursu „Teraz Polska” jest również momentem, od którego można zgłaszać produkty i usługi do 32. edycji.Już dzisiaj zachęcam do udziału w Konkursie. Warto ubiegać się o Godło „Teraz Polska”, ponieważ jest ono dla klientów najlepszą i uznawaną przez nich samych wskazówką, że dany produkt lub usługa cechują się najwyższą jakością i polskim pochodzeniem – konkluduje Michał Lipiński.

Autor: Kamil Broszko

Czytaj także

Najciekawsze artykuły i wywiady wprost na Twoją skrzynkę pocztową!

Administratorem Państwa danych osobowych jest Fundacja Best Place Europejski Instytut Marketingu Miejsc z siedzibą w Warszawie (00-033), przy ul. Górskiego 1. Z administratorem danych można się skontaktować poprzez adres e-mail: bestplace@bestplaceinstitute.org, telefonicznie pod numerem +48 22 201 26 94 lub pisemnie na adres Fundacji.

Państwa dane są i będą przetwarzane w celu wysyłki newslettera, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora. Uzasadnionymi interesami administratora jest prowadzenie newslettera i informowanie osób zainteresowanych o działaniach Fundacji.

Dane osobowe będą udostępniane do wglądu dostawcom usług IT w zakresie niezbędnym do utrzymania infrastruktury IT.

Państwa dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu administratora, chyba że wyrażą Państwo sprzeciw wobec przetwarzania danych w wymienionym celu.

Uprzejmie informujemy, iż przysługuje Państwu prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, do ich sprostowania, do usunięcia, prawo do ograniczenia przetwarzania, do sprzeciwu na przetwarzanie a także prawo do przenoszenia danych (o ile będzie to technicznie możliwe). Przysługuje Państwu także możliwość skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub do właściwego sądu.

Podanie danych jest niezbędne do subskrypcji newslettera, niepodanie danych uniemożliwi wysyłkę.