Krzysztof Przybył: Godło „Teraz Polska” ważne dla firm. Również w dobie pandemii

Trwa przyjmowanie zgłoszeń do Konkursu „Teraz Polska” na najlepsze wytwarzane w Polsce produkty, usługi i innowacje do Konkursu „Teraz Polska”. Zwiększają się oczekiwania klientów i konsumentów, zaś Godło „Teraz Polska” symbolizuje cechy i walory, których szczególnie potrzebują dzisiejsi konsumenci.

Krzysztof Przybył, prezes Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska”

Minął rok 2020, który z pewnością przez większość zostanie negatywnie zapamiętany.  Pandemia Covid-19 dotknęła nie tylko ludzi, zagrażając zdrowiu i życiu. W zasadniczy sposób wpłynęła również na gospodarkę. Wiele branż wywróciła do góry nogami, niektóre wzmocniła. Zmianie uległy potrzeby konsumentów, co generuje  nowe oczekiwania wobec przedsiębiorców i firm oraz nabywanych produktów i usług. Dziś Polacy chcą kupować bardziej racjonalnie. Jeszcze wyżej cenimy jakość produktu i usługi, ale też bardziej jesteśmy skłonni wybierać dobra wyprodukowane w kraju czy pochodzące od lokalnych wytwórców. Również dlatego – co jest coraz lepiej rozumiane – że niekiedy nasze zamówienie czy zakup mogą zdecydować o przetrwaniu firmy czy utrzymaniu miejsc pracy.

Badania konsumenckie nie pozostawiają wątpliwości – w oczach Polaków Godło „Teraz Polska” niezmiennie pozostaje symbolem jakości i budzi zaufanie. Co więcej, ma wpływ na decyzje zakupowe konsumentów. Przypomnę najważniejsze liczby z badania przeprowadzonego w październiku 2020 r. przez ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku. Ponad 75 proc. respondentów uważa, że Godło „Teraz Polska” jest dobrym sposobem oznaczania wysokiej jakości polskich produktów i usług, a także – co warte podkreślenia – zachęca ich do zakupu. Ankietowani, zapytani o skojarzenia z produktami i usługami nagrodzonymi Godłem, aż w 90 proc. wskazują polskie pochodzenie, dużą rozpoznawalność i stabilną jakość. Dzięki temu Godło „Teraz Polska” staje się dla firm działających w dobie pandemii wartościowym narzędziem promocyjnym. Dziś szczególnie mocno Polacy szukają dla siebie oferty, która spełni liczne oczekiwania, ale także oferty, której można zaufać. To słowo jest kluczem dla sukcesu dzisiaj, ale także jutro, w nowym, oby lepszym świecie. Firmy, produkty i usługi, które sprawdzą się w godzinie próby, zdobędą zaufanie, które będzie procentowało przez dłuższy czas. A Godło „Teraz Polska” kojarzy się dzisiaj właśnie z wysokim zaufaniem i nigdy nie zawiodło ani konsumentów i klientów, którym pozwala wybierać najlepsze produkty na polskim rynku, ani przedsiębiorców, którym pozwala skutecznie i efektywnie promować ofertę.

---------------

Godło „Teraz Polska” jest najbardziej rozpoznawalnym symbolem promującym polskich przedsiębiorców. Dzięki niemu wysyłamy do naszych klientów sygnał, że jesteśmy solidnym kontrahentem, a nasze produkty są najwyższej jakości. Godło to dla nas renoma potwierdzona z jednej strony niezależnością ocen ekspertów i Kapituły, z drugiej – zaufaniem konsumentów. - Krzysztof Pruszyński, twórca i prezes firmy Blachy Pruszyński, jednego z największych w Europie producentów pokryć dachowych i elewacyjnych; laureat tytułu „Promotor Polski”.

Podpis zdjęcia  
Krzysztof Pruszyński podczas uroczystości wręczenia statuetki „Promotor Polski” 2017. Fot. Kamil Broszko

Biało-czerwone Godło „Teraz Polska” dla Laboratorium Kosmetycznego FLOSLEK – polskiej, rodzinnej firmy z 25-letnią historią – to powód do dumy. Jest to nagroda i jednocześnie zobowiązanie, by tworzyć produkty, które zdobywają uznanie w kraju i poza jego granicami. Na opakowaniach naszych kosmetyków z dumą informujemy: made in Poland. Dziś na świecie to synonim jakości. Wierzę, że jakością naszych wyrobów pracujemy na reputację nie tylko marki FLOSLEK, ale i kraju, a Godło „Teraz Polska” zdecydowanie to potwierdza.  - Katarzyna Furmanek, prezes Laboratorium Kosmetycznego FLOSLEK, specjalizującego się w produkcji dermokosmetyków dla skóry wrażliwej i problematycznej.

Podpis zdjęcia
Katarzyna Furmanek podczas Gali „Teraz Polska” w Teatrze Wielkim w Warszawie w 2019 r. Fot. Kamil Broszko

„Teraz Polska” to najcięższa statuetka, jaką dostaliśmy! Rzeczywiście waży swoje, ale przede wszystkim chodzi o ciężar odpowiedzialności za to, aby Columbus zawsze był polski. Żeby nasza organizacja miała patriotyczne nastawienie do wszystkiego, co robimy, jeśli ekonomiczne przesłanki wspierają takie decyzje”.Dawid Zieliński, prezes Columbus Energy,  spółki zajmującej się dostarczaniem kompleksowych instalacji OZE, która zainwestowała w polską technologię pozyskiwania energii z perowskitów.

Podpis zdjęcia
Dawid Zieliński podczas Gali „Teraz Polska” w Pałacu Prezydenckim w 2020 r. Fot. Kamil Broszko

 „Teraz Polska” jest jednym z najbardziej prestiżowych wyróżnień na polskim rynku. Otrzymanie tej nagrody po raz trzeci, i to rok po roku, w dodatku podczas trzydziestej, jubileuszowej edycji, jest dla nas ogromną nobilitacją.Marcin Sowa, prezes POLOmarket, polskiej sieci supermarketów, zbudowanej od podstaw wyłącznie z polskiego kapitału

Podpis zdjęcia
Marcin Sowa podczas Gali „Teraz Polska” w Pałacu Prezydenckim w 2020 r. Fot. Kamil Broszko

---------------

Przez trzy dekady grono Laureatów rozrosło się do kilkuset podmiotów. Są to zarówno małe, rodzinne firmy jak i rynkowi giganci. Wśród firm posługujących się znakiem „Teraz Polska” są także takie, które kiedyś były niewielkie, ale przez lata, właśnie dzięki jakości, promowanej Godłem „Teraz Polska”, znacznie wzmocniły swoją rynkową pozycję. Zawsze podkreślam, że w Konkursie „Teraz Polska” szansę na sukces mają wszystkie firmy, niezależnie od swojej wielkości oraz branży czy rynku, na którym działają. Jest tak właśnie dlatego, że głównym kryterium przyznania nagrody jest jakość, a ona nie jest zależna od tego czy firma zatrudnia 5 czy 5000 pracowników. Dzięki takiemu podejściu co roku nagradzamy marki, które swoim potencjałem pomagają budować tę najważniejszą - Markę Polska.

Świat wokół nas się zmienia. Pandemia koronawirusa spowodowała, że rynek będzie musiał przejść poważne zmiany, lecz idea konkursu pozostaje niezmienna. Bo też cel, jakim jest wzmacnianie rodzimych marek i Marki Polska, zawsze będzie aktualny!

Czytaj także

Najciekawsze artykuły i wywiady wprost na Twoją skrzynkę pocztową!

Administratorem Państwa danych osobowych jest Fundacja Best Place Europejski Instytut Marketingu Miejsc z siedzibą w Warszawie (00-033), przy ul. Górskiego 1. Z administratorem danych można się skontaktować poprzez adres e-mail: bestplace@bestplaceinstitute.org, telefonicznie pod numerem +48 22 201 26 94 lub pisemnie na adres Fundacji.

Państwa dane są i będą przetwarzane w celu wysyłki newslettera, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora. Uzasadnionymi interesami administratora jest prowadzenie newslettera i informowanie osób zainteresowanych o działaniach Fundacji.

Dane osobowe będą udostępniane do wglądu dostawcom usług IT w zakresie niezbędnym do utrzymania infrastruktury IT.

Państwa dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu administratora, chyba że wyrażą Państwo sprzeciw wobec przetwarzania danych w wymienionym celu.

Uprzejmie informujemy, iż przysługuje Państwu prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, do ich sprostowania, do usunięcia, prawo do ograniczenia przetwarzania, do sprzeciwu na przetwarzanie a także prawo do przenoszenia danych (o ile będzie to technicznie możliwe). Przysługuje Państwu także możliwość skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub do właściwego sądu.

Podanie danych jest niezbędne do subskrypcji newslettera, niepodanie danych uniemożliwi wysyłkę.