Inside Trends. O trendach światowego biznesu

Najbardziej znany haker świata Kevin Mitnick, twórca latającego samochodu Lars Silberbauer czy założyciel firmy tworzącej algorytmy zastępujące testowanie leków na ludziach Igor Bogicevic to tylko niektórzy prelegenci konferencji Business Insider Inside Trends, która odbędzie się 18 i 19 października 2018 r. w Centrum Praskim Koneser w Warszawie.

Jak w perspektywie najbliższych trzech lat zmieni się świat finansów, mediów, nowych technologii, medycyny i zdrowia? To pytanie warte dyskusji i odpowiedzi. Organizatorem wydarzenia jest Business Insider Polska, drugi (po USA) pod względem wielkości i zasięgu serwis z portfolio marki Business Insider. Wśród patronów wydarzenia jest Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska”.

Dyskusja, zorganizowana wokół trzech tematów: fintech, life science oraz business 4.0, będzie prowadzona w formie wystąpień, debat i warsztatów, w których przewiduje się udział tysiąca osób ze świata mediów, nauki, marketingu i biznesu. Wystąpi m.in. Kevin Mitnick, najbardziej znany haker świata, autor książek „Sztuka podstępu” i „Sztuka infiltracji”. Swoją prezentację wygłosi również Igor Bogicevic, założyciel Seven Bridges Genomics, firmy budującej bazę danych genomów. Jej analiza może ułatwić zapobieganie epidemiom, zmniejszyć koszty obsługi medycznej i wykluczyć testowanie leków na ludziach, zastępując to działanie specjalnym algorytmem. Pojawi się również Atanas Raykov, dyrektor ds. rozwoju biznesu na rynkach Europy Środkowej oraz Rosji, Białorusi i Ukrainy w firmie Global Telecom Partnerships, oferującej popularny na całym świecie komunikator Viber. W konferencji weźmie udział również prof. Felix Oberholzer-Gee, odpowiedzialny w Harvard Business School za badania nad strategiami biznesowymi, szczególnie w obszarze mediów.

Polskich przedsiębiorców i wynalazców reprezentować będą m.in. Edyta Kocyk, Bizneswoman Roku 2014, współzałożycielka i prezes Sidly, spółki technologicznej, która stworzyła system teleopieki oparty na autorskiej opasce telemedycznej Sidly Care; Wojciech Radomski, prezes i założyciel firmy StethoMe™, która stworzyła pierwszy na świecie elektroniczny stetoskop służący do kontroli stanu zdrowia układu oddechowego; Maciej (Matt) Szurek, współzałożyciel i dyrektor marketingu RemmedVR, firmy pracującej nad wykorzystaniem wirtualnej rzeczywistości w medycynie; Łukasz Dyląg, założyciel i prezes VoicePIN, spółki pracującej nad wykorzystywaną w biznesie technologią rozpoznawania mowy; Bartosz Borucki, związany z Interdyscyplinarnym Centrum Modelowania Matematycznego i Komputerowego Uniwersytetu Warszawskiego, który zajmuje się m.in. wspomaganiem radiologii, diagnostyką i chirurgią z wykorzystaniem modeli matematycznych, uczenia maszynowego, sztucznej inteligencji i metod wizualnych.

– W dzisiejszych czasach niemal każda branża musi się mierzyć z szybkim tempem postępu technologicznego. Rynek mediów i reklamy już przeszedł transformację, choć kolejna, nawet większa zmiana dopiero nadchodzi wraz ze wzrostem popularności interfejsów głosowych, rzeczywistości rozszerzonej i big data – mówi Jovan Protic, dyrektor operacyjny Grupy Onet-RAS Polska. – Technologia blockchain, kryptowaluty i sztuczna inteligencja na zawsze zmienią także rynek finansowy. Wiele się o tym mówi, ale rzadko możemy znaleźć proste odpowiedzi i zrozumiałe informacje, które moglibyśmy zastosować w opracowywaniu strategii dotyczących segmentu fintech. Jedzenie będzie produkowane przy ogromnym udziale technologii i danych, a diagnostyka medyczna, która obecnie jest w fazie silnej transformacji, w większym stopniu wykorzysta rozwiązania technologiczne. Leki będą dostosowane do naszego genomu. Zapraszamy do poznania nowych trendów i spotkania z ekspertami. Inside Trends to konkretne i praktyczne rady, które można zastosować w ciągu najbliższych 2–3 lat i które pomogą lepiej dostosować strategię na przyszłość – twierdzi Protic.

Więcej informacji na temat programu i prelegentów konferencji na stronie Insidetrends.businessinsider.com.pl.

 

Czytaj także

Najciekawsze artykuły i wywiady wprost na Twoją skrzynkę pocztową!

Administratorem Państwa danych osobowych jest Fundacja Best Place Europejski Instytut Marketingu Miejsc z siedzibą w Warszawie (00-033), przy ul. Górskiego 1. Z administratorem danych można się skontaktować poprzez adres e-mail: bestplace@bestplaceinstitute.org, telefonicznie pod numerem +48 22 201 26 94 lub pisemnie na adres Fundacji.

Państwa dane są i będą przetwarzane w celu wysyłki newslettera, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora. Uzasadnionymi interesami administratora jest prowadzenie newslettera i informowanie osób zainteresowanych o działaniach Fundacji.

Dane osobowe będą udostępniane do wglądu dostawcom usług IT w zakresie niezbędnym do utrzymania infrastruktury IT.

Państwa dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu administratora, chyba że wyrażą Państwo sprzeciw wobec przetwarzania danych w wymienionym celu.

Uprzejmie informujemy, iż przysługuje Państwu prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, do ich sprostowania, do usunięcia, prawo do ograniczenia przetwarzania, do sprzeciwu na przetwarzanie a także prawo do przenoszenia danych (o ile będzie to technicznie możliwe). Przysługuje Państwu także możliwość skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub do właściwego sądu.

Podanie danych jest niezbędne do subskrypcji newslettera, niepodanie danych uniemożliwi wysyłkę.