Booksy łączy się z Versum.pl. Powstaje polski jednorożec – nowa spółka warta ponad miliard złotych
Konkurujące dotąd Booksy i Versum podjęły decyzję o połączeniu spółek. Dalsza współpraca będzie się odbywała pod marką Booksy. Dziś jest to najchętniej wybierana aplikacja do rezerwacji wizyt w App Store i Google Store. Połączenie spółek spowoduje, że powstanie największy na świecie system łączący rezerwacje i sprzedaż usług w branży fryzjerskiej i urody. Dodatkowo Booksy rozszerza kategorie usług o nowe specjalizacje. Według prognoz nowy podmiot obsłuży w przyszłym roku 100 mln wizyt o wartości 10 mld złotych.
Prezesi łączących się spółek – Stefan Batory i Sebastian Maśka – udowadniają, że razem można więcej. Niebawem poinformują o dalszych planach „nowego” Booksy, kulisach fuzji i o tym, jak powstał największy na świecie system do rezerwacji wizyt i prawdziwy polski jednorożec.
Booksy to innowacyjny system do zarządzania rezerwacjami on-line 24/7 zarówno dla biznesu (Booksy Biz), jak i jego klientów (Booksy). Poznaj nas! Dwie nowoczesne aplikacje, głównie dla branży Health & Beauty ,które mają pomagać biznesom oraz ich klientom. Aplikacja Booksy jest najchętniej wybieraną na świecie platformą do dokonywania rezerwacji w salonach fryzjerskich.
REKLAMA
– W Booksy każdego dnia kierujemy się zasadą We Shoot For The Moon (dosłownie – celujemy w księżyc czyli mierzymy wysoko). To ona motywuje nas do tego, aby ciągle się rozwijać i oferować Ci jak najlepsze rozwiązania. W końcu sukces twojego biznesu, to nasz sukces. Na szczęście w branży beauty spotkaliśmy ludzi myślących podobnie, a skoro przyświeca nam wspólny cel, to najwyższy czas stanąć ramię w ramię i ogłosić, że … Booksy i Versum łączą siły! – mówią przedstawiciele Booksy.
---------------
REKLAMA
Jeśli chcesz, by Twoja firma mogła oznaczyć produkty i usługi Godłem „Teraz Polska”, weź udział w Konkursie „Teraz Polska”. Skontaktuj się z organizatorem! (tel. 22 826 01 91, e-mail: konkurs@terazpolska.pl)
---------------
– Zarówno w Booksy jak i w Versum wiemy, że w Waszym biznesie kluczowe jest sprawne zarządzanie kalendarzem wizyt. A nie ma nic lepszego niż rezerwacje, które w Waszych kalendarzach pojawiają się same za sprawą klientów, którzy dokonują ich online. Z tego względu od lat udostępniamy je pośrednictwem aplikacji i strony Booksy.com, a firma Versum – aplikacji i portalu Moment.pl. Jednak obu stronom coś od dłuższego czasu podpowiadało, że konieczność wyboru nie jest tak naprawdę wygodna ani dla użytkowników, ani też najbardziej korzystna dla samych salonów. Rozwiązanie tej sytuacji nasuwa się samo, dlatego teraz łączymy nasze siły i stawiamy sobie ambitny cel: stworzenie z Booksy jednej i jak największej platformy do rezerwacji wizyt online. Ok, brzmi pięknie, ale co to oznacza w praktyce? To, że wspólnie zapewnimy Ci dostęp do największej bazy użytkowników, którzy poszukują najlepszych usług online. Efektów na pewno możesz się domyślać: im więcej osób znajdzie Twój salon, tym większa jest szansa na pozyskanie nowych klientów, a im więcej nowych klientów, tym większe zyski Twojego salonu! Booksy i Versum łączą siły! – dodają przedstawiciele Booksy.