XXVI Gala „Teraz Polska”

30 maja 2016 r. w Teatrze Wielkim w Warszawie odbyła się XXVI Gala „Teraz Polska”, podczas której zostały nagrodzone najlepsze polskie produkty, usługi, innowacje i samorządy. Po raz siódmy przyznano również tytuł Wybitnego Polaka. Wieczór uświetnił koncert Zbigniewa Wodeckiego i zespołu Mitch & Mitch Orchestra and Choir.

 

W tym roku Kapituła Konkursu „Teraz Polska” nagrodziła Godłem 15 produktów, 8 usług, 2 przedsięwzięcia innowacyjne oraz 3 gminy.

Tegoroczna edycja Konkursu była jedną z najbardziej interesujących pod względem różnorodności zgłoszonych produktów i usług. Kolejny raz możemy cieszyć się wysokim poziomem i wyrównaną rywalizacją o Godło „Teraz Polska” – podsumowuje Michał Lipiński, dyrektor Konkursu „Teraz Polska”. – Z roku na rok przybywa firm oferujących najnowocześniejsze rozwiązania w swoich branżach. Mają one olbrzymi potencjał, by stać się wizytówką polskiej gospodarki na świecie – dodaje.

Godło „Teraz Polska” cieszy się dziś zaufaniem, uznaniem społecznym i dobrą opinią publiczną. Jest gwarancją najwyższej jakości, jaką otrzymują konsumenci, nabywając produkt czy usługę. – W czasach, kiedy coraz większą popularnością cieszy się idea patriotyzmu konsumenckiego, Godło pomaga Polakom w podejmowaniu decyzji przy sklepowej półce. Daje im pewność, że 30 maja 2016 r. w Teatrze Wielkim w Warszawie odbyła się XXVI Gala „Teraz Polska”, podczas której zostały nagrodzone najlepsze polskie produkty, usługi, innowacje i samorządy. Po raz siódmy przyznano również tytuł Wybitnego Polaka. Wieczór uświetnił koncert Zbigniewa Wodeckiego i zespołu Mitch & Mitch Orchestra and Choir. XXVI Gala „Teraz Polska” wybierają towar dobry i produkowany w Polsce – dodaje Krzysztof Przybył, prezes Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego.

Rozpoznawalność Godła „Teraz Polska” przekłada się także na możliwości promocyjne, jakie pojawiają się przed laureatami.

Decyzję o wzięciu udziału w Konkursie „Teraz Polska” podjęliśmy po otrzymaniu rekomendacji Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, która wcześniej nagrodziła nasz system C-Eye główną nagrodą w konkursie Polski Produkt Przyszłości. Znalezienie się w gronie laureatów Konkursu „Teraz Polska” jest dla nas nobilitacją i świetną okazją do zintensyfikowania działań marketingowych na rynku międzynarodowym – mówi Bartosz Kunka, prezes zarządu AssisTech.

Przystępując do Konkursu „Teraz Polska”, chcieliśmy umocnić markę Międzyzdrojów jako gminy wiarygodnej dla inwestorów, przyjaznej dla mieszkańców, nowoczesnej i atrakcyjnej dla turystów z Polski i zagranicy. Czujemy się niezwykle dumni, że znaleźliśmy się w szacownym gronie laureatów – podsumowuje Leszek Tomasz Dorosz, burmistrz Międzyzdrojów.

Kapituła Konkursu „Teraz Polska” po raz piąty przyznała honorowe wyróżnienia wyjątkowym wydarzeniom i inicjatywom promującym Polskę w kraju i za granicą. Godła otrzymały:
- Stowarzyszenie Wiosna, za organizację akcji Szlachetna Paczka,
- Muzeum Powstania Warszawskiego,
- Polski Związek Piłki Siatkowej, za organizację Ligi Światowej.

Od zawsze chciałem, aby Polska była lepszym krajem, aby ludziom było dobrze – nie mnie, nie niektórym, a wszystkim. Tego chcę i dzisiaj. Dlatego, odbierając nagrodę, zawołałem: „Teraz Polska!” – mówi ks. Jacek Stryczek, prezes Stowarzyszenia Wiosna.

Tego wieczoru poznaliśmy również laureatów VII edycji Konkursu „Wybitny Polak”, którzy swoją działalnością oraz licznymi sukcesami promują wizerunek Polski i Polaków na świecie. W tym roku tytuł Wybitnego Polaka otrzymali:
- Irena Eris,
- Elżbieta Wysoczańska,
- prof. Krzysztof Matyjaszewski.

Nagroda jest dla mnie ogromnym wyróżnieniem. Pokazuje, że praca na rzecz budowania pozycji Polski poprzez rzetelną i zrównoważoną działalność gospodarczą wpływa na zmianę postrzegania naszego kraju poza granicami. Jestem dumna, że doceniono mnie jako ambasadora marki Polska nie tylko w kraju, ale także poza
nim
– mówi dr Irena Eris.

Swoją działalnością pragnę dowieść, że eksponując polskie korzenie, można odnieść sukces na świecie, nawet w paszczy lwa, jaką dla branży kosmetycznej jest Paryż. Visoanska jest marką francuską, kosmetyki są produkowane we Francji, jednak dzięki wyeksponowaniu mojego polskiego pochodzenia podczas spotkań z dziennikarzami na całym świecie mam okazję rozmawiać o Polsce, naszej tradycji kosmetycznej i możliwościach Polaków, które są często niedoceniane – opowiada Elżbieta Wysoczańska.

TAGI:

2016/3

Czytaj także