XXVI Gala „Teraz Polska”

30 maja 2016 r. w Teatrze Wielkim w Warszawie odbyła się XXVI Gala „Teraz Polska”, podczas której zostały nagrodzone najlepsze polskie produkty, usługi, innowacje i samorządy. Po raz siódmy przyznano również tytuł Wybitnego Polaka. Wieczór uświetnił koncert Zbigniewa Wodeckiego i zespołu Mitch & Mitch Orchestra and Choir.

 

W tym roku Kapituła Konkursu „Teraz Polska” nagrodziła Godłem 15 produktów, 8 usług, 2 przedsięwzięcia innowacyjne oraz 3 gminy.

Tegoroczna edycja Konkursu była jedną z najbardziej interesujących pod względem różnorodności zgłoszonych produktów i usług. Kolejny raz możemy cieszyć się wysokim poziomem i wyrównaną rywalizacją o Godło „Teraz Polska” – podsumowuje Michał Lipiński, dyrektor Konkursu „Teraz Polska”. – Z roku na rok przybywa firm oferujących najnowocześniejsze rozwiązania w swoich branżach. Mają one olbrzymi potencjał, by stać się wizytówką polskiej gospodarki na świecie – dodaje.

Godło „Teraz Polska” cieszy się dziś zaufaniem, uznaniem społecznym i dobrą opinią publiczną. Jest gwarancją najwyższej jakości, jaką otrzymują konsumenci, nabywając produkt czy usługę. – W czasach, kiedy coraz większą popularnością cieszy się idea patriotyzmu konsumenckiego, Godło pomaga Polakom w podejmowaniu decyzji przy sklepowej półce. Daje im pewność, że 30 maja 2016 r. w Teatrze Wielkim w Warszawie odbyła się XXVI Gala „Teraz Polska”, podczas której zostały nagrodzone najlepsze polskie produkty, usługi, innowacje i samorządy. Po raz siódmy przyznano również tytuł Wybitnego Polaka. Wieczór uświetnił koncert Zbigniewa Wodeckiego i zespołu Mitch & Mitch Orchestra and Choir. XXVI Gala „Teraz Polska” wybierają towar dobry i produkowany w Polsce – dodaje Krzysztof Przybył, prezes Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego.

Rozpoznawalność Godła „Teraz Polska” przekłada się także na możliwości promocyjne, jakie pojawiają się przed laureatami.

Decyzję o wzięciu udziału w Konkursie „Teraz Polska” podjęliśmy po otrzymaniu rekomendacji Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, która wcześniej nagrodziła nasz system C-Eye główną nagrodą w konkursie Polski Produkt Przyszłości. Znalezienie się w gronie laureatów Konkursu „Teraz Polska” jest dla nas nobilitacją i świetną okazją do zintensyfikowania działań marketingowych na rynku międzynarodowym – mówi Bartosz Kunka, prezes zarządu AssisTech.

Przystępując do Konkursu „Teraz Polska”, chcieliśmy umocnić markę Międzyzdrojów jako gminy wiarygodnej dla inwestorów, przyjaznej dla mieszkańców, nowoczesnej i atrakcyjnej dla turystów z Polski i zagranicy. Czujemy się niezwykle dumni, że znaleźliśmy się w szacownym gronie laureatów – podsumowuje Leszek Tomasz Dorosz, burmistrz Międzyzdrojów.

Kapituła Konkursu „Teraz Polska” po raz piąty przyznała honorowe wyróżnienia wyjątkowym wydarzeniom i inicjatywom promującym Polskę w kraju i za granicą. Godła otrzymały:
- Stowarzyszenie Wiosna, za organizację akcji Szlachetna Paczka,
- Muzeum Powstania Warszawskiego,
- Polski Związek Piłki Siatkowej, za organizację Ligi Światowej.

Od zawsze chciałem, aby Polska była lepszym krajem, aby ludziom było dobrze – nie mnie, nie niektórym, a wszystkim. Tego chcę i dzisiaj. Dlatego, odbierając nagrodę, zawołałem: „Teraz Polska!” – mówi ks. Jacek Stryczek, prezes Stowarzyszenia Wiosna.

Tego wieczoru poznaliśmy również laureatów VII edycji Konkursu „Wybitny Polak”, którzy swoją działalnością oraz licznymi sukcesami promują wizerunek Polski i Polaków na świecie. W tym roku tytuł Wybitnego Polaka otrzymali:
- Irena Eris,
- Elżbieta Wysoczańska,
- prof. Krzysztof Matyjaszewski.

Nagroda jest dla mnie ogromnym wyróżnieniem. Pokazuje, że praca na rzecz budowania pozycji Polski poprzez rzetelną i zrównoważoną działalność gospodarczą wpływa na zmianę postrzegania naszego kraju poza granicami. Jestem dumna, że doceniono mnie jako ambasadora marki Polska nie tylko w kraju, ale także poza
nim
– mówi dr Irena Eris.

Swoją działalnością pragnę dowieść, że eksponując polskie korzenie, można odnieść sukces na świecie, nawet w paszczy lwa, jaką dla branży kosmetycznej jest Paryż. Visoanska jest marką francuską, kosmetyki są produkowane we Francji, jednak dzięki wyeksponowaniu mojego polskiego pochodzenia podczas spotkań z dziennikarzami na całym świecie mam okazję rozmawiać o Polsce, naszej tradycji kosmetycznej i możliwościach Polaków, które są często niedoceniane – opowiada Elżbieta Wysoczańska.

TAGI:

3/2016

Czytaj także

Najciekawsze artykuły i wywiady wprost na Twoją skrzynkę pocztową!

Administratorem Państwa danych osobowych jest Fundacja Best Place Europejski Instytut Marketingu Miejsc z siedzibą w Warszawie (00-033), przy ul. Górskiego 1. Z administratorem danych można się skontaktować poprzez adres e-mail: bestplace@bestplaceinstitute.org, telefonicznie pod numerem +48 22 201 26 94 lub pisemnie na adres Fundacji.

Państwa dane są i będą przetwarzane w celu wysyłki newslettera, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora. Uzasadnionymi interesami administratora jest prowadzenie newslettera i informowanie osób zainteresowanych o działaniach Fundacji.

Dane osobowe będą udostępniane do wglądu dostawcom usług IT w zakresie niezbędnym do utrzymania infrastruktury IT.

Państwa dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu administratora, chyba że wyrażą Państwo sprzeciw wobec przetwarzania danych w wymienionym celu.

Uprzejmie informujemy, iż przysługuje Państwu prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, do ich sprostowania, do usunięcia, prawo do ograniczenia przetwarzania, do sprzeciwu na przetwarzanie a także prawo do przenoszenia danych (o ile będzie to technicznie możliwe). Przysługuje Państwu także możliwość skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub do właściwego sądu.

Podanie danych jest niezbędne do subskrypcji newslettera, niepodanie danych uniemożliwi wysyłkę.