Godło „Teraz Polska” czyli najbardziej znana nagroda za polską jakość

  • Fot. Kamil Broszko
    Fot. Kamil Broszko

Od ponad 30 lat Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego wyłania produkty, usługi i innowacje o najwyższej jakości i nagradza je Godłem „Teraz Polska”. W ten sposób wspiera promocję najlepszych polskich przedsiębiorców, a jednocześnie pomaga konsumentom w podejmowaniu decyzji zakupowych.

Na przestrzeni lat znak „Teraz Polska stał się marką w samą w sobie i obecnie jest najbardziej rozpoznawalnym symbolem promującym polskie firmy. Jego znajomość w badaniach ankietowych corocznie deklaruje ponad 70 proc. konsumentów.

Według najnowszych badań rynkowych* Polscy konsumenci podczas zakupów na pierwszym miejscu stawiają jakość (81 proc.). Dodatkowo, ponad 42 proc. respondentów uważa, że kupowanie polskich produktów jest oznaką współczesnego patriotyzmu. Dlatego też, Polacy chętnie sięgają po towary oznaczone biało-czerwonym znakiem „Teraz Polska”, gdyż odnajdują w nich to czego szukają: najwyższą jakość i polskie pochodzenie.

Prestiż Godła „Teraz Polska” umacniają: przejrzyste procedury konkursowe, obiektywizm, kompetencja i niezależność ekspertów i członków Kapituły oraz patronat Prezydenta RP.

W Konkursie „Teraz Polska” najważniejszym kryterium oceny jest jakość. Wielkość firmy nie ma znaczenia. Laureatami corocznie zostają zarówno małe rodzinne przedsiębiorstwa, jak i duże firmy działające na rynkach zagranicznych.

– W postrzeganiu konsumentów Godło „Teraz Polska” jest synonimem wysokiej jakości produktów i usług. Polacy mu ufają, a to wielkie społeczne zaufanie jest oczywiście nobilitacją, ale także zobowiązaniem. Korzystanie z tego znaku oznacza przyjęcie funkcji ambasadora polskiej marki i polskiej jakości – kwituje Krzysztof Przybył, prezes Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego.

Termin nadsyłania zgłoszeń do Konkursu „Teraz Polska” mija 12 lutego 2021 roku.

Szczegółowe informacje dotyczące warunków udziału w Konkursie znajdziesz tutaj: https://terazpolska.pl/pl/konkurs-teraz-polska-dla-produktow-i-uslug. Masz jakieś pytania? Zadzwoń pod numer tel. 22 826 01 91 lub wyślij wiadomość na adres e-mail: konkurs@terazpolska.pl.

*Powyższe dane liczbowe pochodzą z najnowszych badań społeczno-rynkowych, zrealizowanych w październiku 2020 r. przez Centrum Badań i Analiz Rynku (ASM). Pełny raport badawczy jest dostępny tutaj: https://magazynterazpolska.pl/pl/a/racjonalny-konsument-nieoczywisty-patriota-wyniki-badan-fundacji-teraz-polska

Czytaj także

Najciekawsze artykuły i wywiady wprost na Twoją skrzynkę pocztową!

Administratorem Państwa danych osobowych jest Fundacja Best Place Europejski Instytut Marketingu Miejsc z siedzibą w Warszawie (00-033), przy ul. Górskiego 1. Z administratorem danych można się skontaktować poprzez adres e-mail: bestplace@bestplaceinstitute.org, telefonicznie pod numerem +48 22 201 26 94 lub pisemnie na adres Fundacji.

Państwa dane są i będą przetwarzane w celu wysyłki newslettera, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora. Uzasadnionymi interesami administratora jest prowadzenie newslettera i informowanie osób zainteresowanych o działaniach Fundacji.

Dane osobowe będą udostępniane do wglądu dostawcom usług IT w zakresie niezbędnym do utrzymania infrastruktury IT.

Państwa dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu administratora, chyba że wyrażą Państwo sprzeciw wobec przetwarzania danych w wymienionym celu.

Uprzejmie informujemy, iż przysługuje Państwu prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, do ich sprostowania, do usunięcia, prawo do ograniczenia przetwarzania, do sprzeciwu na przetwarzanie a także prawo do przenoszenia danych (o ile będzie to technicznie możliwe). Przysługuje Państwu także możliwość skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub do właściwego sądu.

Podanie danych jest niezbędne do subskrypcji newslettera, niepodanie danych uniemożliwi wysyłkę.